خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد کردستان:

دفاع از ارزش‌های اسلام مهم‌ترین فلسفه تشکیل بسیج است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۳۱

تفکر بسیجی نقش مهمی در اقتدار و پیشرفت‌های ملت ایران در عرصه‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و غیره داشته است.

ایلنا: مدیرکل کمیته امداد کردستان از بسیج به عنوان مظهر تجلی ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی نام برد و گفت: دفاع از ارزش‌های اسلام، قرآن و انقلاب که ثمره ایثار و از خودگذشتگی انسان‌های بزرگی از صدر اسلام تا کنون است، مهم‌ترین هدف و فلسفه تشکیل بسیج است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا در سنندج، قنبر موسی‌نژاد در مراسم آغاز به کار جشنواره ورزشی - قرآنی کارکنان کمیته امداد کردستان که در مجتمع فرهنگی آموزشی امام علی(ع) در سنندج برگزار شد، تصریح کرد: این جشنواره با حضور ۲۱۰ نفر از کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در یک رشته قرآنی و ۶ رشته ورزشی شامل فوتسال، شنا، تنیس روی می‌ز، دوو می‌دانی، شطرنج و طناب‌کشی برگزار می‌شود.
وی افزود: گرامیداشت هفته بسیج، ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین کارکنان کمیته امداد و توسعه و تقویت امر ورزش در بین آنان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.
موسی‌نژاد، تفکر و فرهنگ بسیجی در ادارات به ویژه در کمیته امداد را ضروری دانست و ادامه داد: تفکر بسیجی نقش مهمی در اقتدار و پیشرفت‌های ملت ایران در عرصه‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و غیره داشته است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان، توسعه از بسیج به عنوان لشکر خدا یاد کرد و بیان داشت: تفکر بسیجی برگرفته از تعالیم اسلام و قرآن راه‌گشای امور شده و نظام با تفکر بسیجی به پیروزی رسیده است.
وی به خدمات ارزشمند بسیج در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه سازندگی و دفاع از ارزش‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: اقتدار و آزادگی ایران اسلامی و پیروزی این ملت آزاده در دوران جنگ تحمیلی ثمره ایثار و از خودگذشتگی هزاران فرزند بسیجی و آزاده این مرز و بوم است.
موسی‌نژاد به اهداف برگزاری جشنواره اشاره کرد و گفت: ایجاد روحیه شادابی و نشاط در راستای خدمات‌رسانی بهتر به محرومان و همچنین انتخاب تیم‌های بر‌تر استانی برای مسابقات کشوری از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره در استان است.
وی در پایان سخنانش ضمن تقدیر از استقبال بسیار خوب کارکنان این نهاد از این جشنواره خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد از کارکنان این نهاد در این جشنواره ورزشی و قرآنی شرکت کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز