خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی سقز مطرح کرد:

آغاز اجرای طرح کارت امتیاز طلایی در کتابخانه‌های عمومی سقز

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۳۳

طرح مذکور در صورتی که به خوبی اجرا شود می‌تواند در افزایش شاخص اعضاء فعال و در نتیجه ارتقای سرانه مطالعه اثرگذار باشد.

ایلنا: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی سقز از آغاز اجرای طرح «کارت امتیاز طلایی» با هدف افزایش تعداد اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی در این شهرستان خبر داد.
جلیل سیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در حال حاضر این طرح به صورت آزمایشی در بخش کودک کتابخانه ملا محمد امینی شروع شده و در آینده در میان تمام کتابخانه‌ها اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: بر اساس طرح مذکور اعضاء در صورتی که بتوانند افراد دیگری را جذب کتابخانه‌های عمومی کنند امتیاز مشخص شده‌ای به آن‌ها داده می‌شود.
سیدی افزود: بر اساس طرح مذکور از افرادی که بتوانند به امتیاز مشخص شده‌ای برسند و افراد بیشتری را جذب کتابخانه‌ها کنند تقدیر می‌شود.
وی ادامه داد: طرح مذکور در صورتی که به خوبی اجرا شود می‌تواند در افزایش شاخص اعضاء فعال و در نتیجه ارتقای سرانه مطالعه اثرگذار باشد.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سقز گفت: یکی دیگر از بندهای طرح مذکور توجه به افزایش شاخص امانت کتاب است و کودکانی که در امانت کتاب و بازگشت به موقع آن مطلوب عمل کنند مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
وی یادآور شد: طرح مذکور در میان بزرگ‌سالان نیز انجام می‌شود و در صورتی که اجرای آن موفقیت آمیز باشد در سال‌های آتی نیز ادامه می‌یابد.
سیدی در پایان سخنانش از استقبال مسئولان شهرستان و به ویژه اعضای شورای شهر از اجرای کارت امتیاز طلایی خبر داد و گفت: امیدواریم طرح مذکور در جلب توجه عمومی به کتابخانه‌ها تأثیرگذار باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز