خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان خبرداد:

تضریب نفوذ ۱۰۰ درصدی برق در کردستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۳۹

تعداد مشترکین استان به بیش از ۵۳۰ هزار مشترک رسیده است. / روند مصرف برق در کردستان ۵.۶ درصد افزایش نشان می دهد.

ایلنا: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با بیان اینکه ضریب نفوذ برق در کردستان به ۱۰۰ درصد نزدیک شده است، گفت: خوشبختانه تمام شهر‌ها و روستاهای استان از نعمت برق بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در سنندج، محمدمصطفی نجفیان در دیدار مدیران این شرکت با استاندار کردستان، اظهار داشت: تعداد مشترکین استان به بیش از ۵۳۰ هزار مشترک رسیده است که بیشتر آن‌ها در تعرفه خانگی هستند و تعرفه صنعتی نیز کمترین مشترک را به خود اختصاص داده است.
وی تصریح کرد: در سال جاری روند مصرف برق در کردستان به بیش از یک میلیارد و ۲۸۲ میلیون مگاوات ساعت رسیده است که به نسبت مدت مشابه سال گذشته در حدود ۵.۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.
نجفیان، رویکرد شرکت در سالهای آینده را توسعه استفاده از نیروهای تجدید پذیر و نو و نیز گسترش مولدهای پراکنده و مقیاس کوچک اعلام کرد وافزود: تکمیل و راه اندازی پنج پست فوق توزیع سنندج، احداثدو پست دایم مریوان، احداثو تجهیز دو پست قروه، تخصیص زمین جهت احداثپست فوق توزیع سنندج، احداثدو پست فوق توزیع بانه در جاده سردشت و احداثدو پست جدید کامیان از مهم‌ترین نیازهای صنعت برق استان هستند که از مسئولین استانی و کشوری خواستاریم به این نیازهای مهم و اساسی در جهت خدمتگذاری بیشتر به مردم توجه بیشتری داشته باشند.
نجفیان همچنین با اشاره به سرقت سیم و تجهیزات شبکه و تجهیزات داخل تابلو‌ها و ترانسفورماتور‌ها خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌ها و مسوولین انتظامی و قضایی در زمینه رفع این مشکل شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان یادآور شد: ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه شهر‌ها و منع قانونی جهت واگذاری انشعاب به این واحد‌ها منجر به افزایش استفاده از برق غیرمجاز شده که این موضوع به شرکت خسارت‌های مالی وارد کرده است.
شرکت برق درارزیابی عملکرد ادارات استان در جایگاه بسیار خوب قرار گرفت
وی در ادامه این جلسه از قرار گرفتن جایگاه این شرکت در سطح بسیار خوب در ارزیابی عملکرد سالانه دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۹۱ خبر داد وگفت: صنعت برق استان همواره در خدمت شهروندان استان بوده و مدیریت و پرسنل این شرکت در جهت موفقیت این دولت آماده خدمتگزاری و برداشتن قدم‌های اساسی خواهند بود.
نجفیان افزود: با ارزیابی‌های انجام شده از سوی استانداری این شرکت توانست باکسب ۱۸۸۹امتیاز از مجموع ۲۰۰۰امتیاز در جایگاه پنجم در بین ۵۴ دستکاه اجرایی قرار گیرد.
وی بیان داشت: عملکرد شرکت در ارزیابی سال ۹۱ به نسبت سال ۹۰ با رشد ۲۷ درصدی از لحاظ امتیاز همراه بوده و در زمینه رتبه‌ای نیز رشد چشمگیری داشته است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: بیشترین رشد شرکت در شاخص‌های اختصاصی خدمت رسانی به مردم، ساماندهی نیروی انسانی، استقرار نظام جامه مدیریت عملکرد و نهادینه سازی فرهنگ سازمانی مبتنی بر سلامت اداری بوده است.
وی همچنین نبود اعتبارات لازم جهت خرید تجهیزات پیشرفته و جدید، نبود اعتبارات کافی جهت بازسازی، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های فرسوده را ازجمله مشکلات این شرکت عنوان کرد.
نجفیان در پایان سخنانش اظهار امیدواری کرد با تداوم تلاش و همیاری همکاران شرکت، روند روبه رشد شرکت در شاخص‌های خدمت رسانی به شهروندان و سلامت اداری تداوم یابد و سالهای آینده جایگاه شرکت در سطح بالاتری قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز