خبرگزاری کار ایران

مدیر سرای روزنامه‌نگاران کردستان خبرداد:

برگزاری اختتامیه دومین جشنواره فصلی مطبوعات کردستان در سنندج

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۱۷

دومین جشنواره فصلی مطبوعات کردستان با دربرگیری آثار تولیدی فصول تابستان و پاییز ۹۲ خواهد بود و اصحاب رسانه استان می‌توانند آثار خود را تا ۳۰ دی ماه به دبیرخانه جشنواره‌های فصلی مطبوعات کردستان ارسال نمایند.

ایلنا: مدیر سرای روزنامه‌نگاران استان کردستان از برگزاری مراسم اختتامیه دومین جشنواره فصلی مطبوعات استان در دهه سوم بهمن ماه سال‌جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، خبات ساعدی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج اظهار داشت: با همکاری و انسجام به وجود آمده در حوزه رسانه شاهد برپایی نخستین جشنواره فصلی مطبوعات استان و تجلیل از برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره همزمان با هفته مبارک بسیج بودیم.

وی افزود: خوشبختانه استقبال گسترده فعالان رسانه‌ای استان نوید برپایی جشنواره‌ها و کارگاه‌های تخصصی حوزه رسانه را با گستردگی و سطح بالاتری در استان داد و امید است با تداوم جشنواره‌های فصلی، شاهد رونق فعالیت‌های رسانه‌ای و توجه هرچه بیشتر به خدمات و تلاش‌های اصحاب رسانه باشیم.

ساعدی تصریح کرد: به دلیل تغییر و تحولات به عمل آمده در مدیریت کلان وزارت ارشاد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، شاهد تعویق ناخواسته برپایی نخستین جشنواره فصلی مطبوعات استان بودیم و همین امر فرصت برگزاری جشنواره دوم ویژه آثار فصل تابستان را میسر نکرد.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران استان کردستان گفت: برای جبران این مهم دومین جشنواره فصلی مطبوعات کردستان با دربرگیری آثار تولیدی فصول تابستان و پاییز ۹۲ خواهد بود و اصحاب رسانه استان می‌توانند آثار خود را تا ۳۰ دی ماه به دبیرخانه جشنواره‌های فصلی مطبوعات کردستان ارسال نمایند.

ساعدی یادآور شد: تیتر، مصاحبه وگفتگو، گزارش، سرمقاله، مقاله و یادداشت، عکس و گزارش تصویری از رشته ‌ها و گرایش‌های پنج‌گانه دومین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های استان به شمار می‌آید.

وی افزود: با یاری خداوند متعال وبا همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات و با حمایت معاونت امور ارتباطات دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان مراسم اختتامیه دومین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های کردستان دهه سوم بهمن برگزار خواهد شد.

مدیرسرای روزنامه‌نگاران کردستان در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه استان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری دومین جشنواره فصلی مطبوعات در استان و رسالت‌ها و مأموریت‌های سرای روزنامه‌نگاران به پایگاه اطلاع رسانی این سرا به نشانی kurdsara. blogfa. com مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز