خبرگزاری کار ایران

معاون نماینده ولی فقیه در کردستان:

عزت و اقتدار نظام، مرهون تلاش والای امام(ره) است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۲۹

اعتبار و انسجامی که انقلاب اسلامی امروز به آن دست یافته، حاصل درایت و مجاهدت‌های بنیانگذار کبیر انقلاب است. / امام خمینی(ره) همچون گلوله‌ای از صدر اسلام به بدنه جاهلیت شلیک شد.

ایلنا: معاون نظارت و ارزیابی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: عزت، اقتدار وسربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران، مرهون تلاش و تدبیر والای امام خمینی(ره) است.
به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، حجت الاسلام محمد سادات، امروز یکشنبه در مراسم رونمایی از تابلو «۲۲ بهمن» اثر هنرمند سنندجی تصریح کرد: اعتبار و انسجامی که انقلاب اسلامی امروز به آن دست یافته، حاصل درایت و مجاهدت‌های بنیانگذار کبیر انقلاب است.
وی با بیان اینکه علمای علم بر این باورند که سعادت هر جامعه در گرو رهبر خوب، مردم خوب و برنامه مناسب است، گفت: هرجامعه‌ای که خواستار پیشرفت است ناگزیر باید توجه خاصی به این سه مقوله داشته باشد.
حجت الاسلام سادات افزود: امام خمینی(ره) با تدابیر رهبرانه‌ای که داشتند به اسلام هویت تازه بخشید و همچون گلوله‌ای از صدر اسلام به بدنه جاهلیت شلیک شد.
وی در پایان سخنانش با بیان اینکه نقش رهبری در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی کلیدی است، خاطرنشان کرد: چیزی که قبلا نداشتیم بحثامنیت، استقلال و غرور ملی بود که اکنون به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه را داریم که باید بیش از گذشته در راستای حفظ نظام کوشا باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز