خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام کمیته امداد کردستان خبر داد:

۱۴ اسفند آغاز جشن نیکوکاری / ۱۲۰۰پایگاه در کردستان برپا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۹۱

کمیته امداد در حال حاضر از یک‌هزار و ۵۰۰ کودک دچار مشکل سوء تغذیه و یک‌هزار بیمار صعب‌العلاج حمایت می‌کند.

ایلنا: قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کردستان با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال از ۱۴ تا ۲۱ اسفند به مدت یک هفته در قالب هفته احسان و نیکوکاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: یک‌هزار و ۲۴۹ پایگاه ثابت و سیار به منظور جمع‌آوری کمک جشن نیکوکاری در این استان برپا می‌شود.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از سنندج، رضا طاهری یکشنبه شب در نخستین جلسه هماهنگی دستگاه‌های جشن نیکوکاری این استان اظهار داشت: جشن بزرگ نیکوکاری امسال با شعار «توانمندسازی خانواده‌ها با حضور پرنشاط نیکوکاران» و با هدف ایجاد بسترهای لازم برای کمک به نیازمندان و رفع مشکلات آنان برگزار خواهد شد.
طاهری افزود: جشن نیکوکاری امسال در روز چهارشنبه ۱۴ اسفند با همکاری آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی در مدارس برگزار می‌شود.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کردستان گفت: تمام وجوهات جمع‌آوری شده در سطح مدارس بدون کوچک‌ترین دخل و تصرف کمیته امداد توسط آموزش پرورش در میان دانش‌آموزان نیازمند‌‌ همان مدرسه توزیع خواهد شد.
وی از راه‌اندازی یک‌هزار و ۲۴۹ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان خبر داد و بیان داشت: یک‌هزار و ۲۰۸ پایگاه ثابت و ۴۱ پایگاه سیار به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی ایجاد می‌شود.
به گفته طاهری، پایگاه‌های جشن نیکوکاری روز پنج‌شنبه ۱۵ اسفند در سطح می‌ادین، ورودی و خروجی شهر و اماکن پرتردد راه‌اندازی و در روز جمعه ۱۶ اسفند نیز در تمامی مصلاهای نماز جمعه پایگاه کمیته امداد مستقر شده و کمک‌های مردم را جمع‌آوری می‌کنند.
قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کردستان با اشاره به حمایت این نهاد از ۵۴ هزار خانوار نیازمند، یادآور شد: ‌بیش از ۲۷ هزار خانوار زیرپوشش این نهاد مقدس را زنان سرپرست خانوار و بیش از ۵ هزار و ۱۰۰ نفر را ایتام زیر ۱۵ سال تشکیل می‌دهند.
طاهری تصریح کرد: کمیته امداد در حال حاضر از یک‌هزار و ۵۰۰ کودک دچار مشکل سوء تغذیه و یک‌هزار بیمار صعب‌العلاج حمایت می‌کند.
وی در پایان سخنانش تلاش در راستای توسعه مشارکت‌های مردمی به منظور رفع مشکلات و ایجاد بسترهای لازم برای توانمندسازی مددجویان را از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد دانست و گفت: اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی همچون جشن عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری نیز با همین هدف در دستور کار این نهاد قرار گرفته و هر ساله با همکاری سایر دستگاه‌ها و مشارکت مردمی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز