خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد کردستان:

کردستان در بحثکمک‌های مردمی جزء رتبه‌های برتر کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۹۲

پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی از هفته آینده در نقاط مشخص شده راه‌اندازی می‌شود و امیدواریم با تلاش و همکاری سایر اعضای کمیته نیکوکاری و مشارکت مردم بتوانیم شاهد برگزاری هرچه باشکوه این جشن ملی باشیم.

ایلنا: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان تلاش‌های صورت گرفته در راستای برگزاری جشن نیکوکاری در سنوات گذشته در استان را قابل تقدیر خواند و گفت: استان کردستان در بحثکمک‌های مردمی جزو ۵ استان بر‌تر کشور است و همین امر تلاش برای تحقق اهداف و کار بیشتر در این حوزه را ضروری کرده است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از سنندج، هیوا رحیمی یکشنبه شب در نخستین جلسه هماهنگی دستگاه‌های جشن نیکوکاری این استان اظهار داشت: جمع‌آوری ۷۴۰ میلیون تومان در جشن عاطفه‌های امسال در استان هدف‌گذاری شده و لازمه تحقق آن تلاش همه عوامل برگزاری این جشن و مشارکت مردم خیر و نوعدوست استان است.
وی با اشاره به جمع‌آوری بیش از ۵ میلیارد و ۲۰۵ میلیون ریال کمک‌های مدرمی در جشن عاطفه‌های سال گذشته در این استان، تصریح کرد: ۲ میلیارد از کمک‌های مردمی در سال گذشته نقدی و ۲ میلیارد و ۶۰۸ میلیون ریال آن نیز کمک‌های جنسی بوده است.
رحیمی از تحقق ۸۲ درصدی تعهدات استان در جشن نیکوکاری سال گذشته خبر داد وافزود: تعهد استان در جشن نیکوکاری سال گذشته جمع‌آوری ۶ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال بود.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان گفت: در سال گذشته ۵ میلیارد و ۲۰۵ میلیون ریال برابر ۸۲ درصد تعهدات کمک‌های مردمی در قالب یک‌هزار و ۱۵۸ پایگاه ثابت و ۳۴ پایگاه سیار جشن نیکوکاری در استان جمع‌آوری شد.
وی تلاش در راستای ایجاد پل اقشار کم درآمد و پردرآمد را مهم‌ترین اولویت کمیته امداد دانست و بیان کرد: ‌برگزاری جشن نیکوکاری بستر ارزشمندی برای تحقق این هدف است.
رحیمی افزود: با توجه به نام‌گذاری امسال با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید بتوانیم در این زمینه نیز با خلق حماسه بزرگ بستر را برای رفع مشکلات نیازمندان بیش از گذشته فراهم سازیم.
وی با اشاره به هدف‌گذاری جمع‌آوری ۷۴۰ میلیون تومانی کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری امسال اضافه کرد: ‌ سهم هر شهرستان در این زمینه مشخص و به صورت مکتوب به آن‌ها اعلام شده است.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان افزود: ‌ پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی از هفته آینده در نقاط مشخص شده راه‌اندازی می‌شود و امیدواریم با تلاش و همکاری سایر اعضای کمیته نیکوکاری و مشارکت مردم بتوانیم شاهد برگزاری هرچه باشکوه این جشن ملی باشیم.
رحیمی همچنین از توزیع بیش از ۱۰۰ هزار پاکت و ۱۰ هزار برگه تبلیغی در سطح مدارس به منظور جمع‌آوری کمک‌های والدین دانش‌اموزان در مدارس خبر داد و یادآور شد: تمام مبالغ و کمک‌های جمع‌آوری در کمتر از ۴۴ ساعت باید در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شود.
وی در پایان سخنانش، ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری را از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد امام خمینی در برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس عنوان وخاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی کمک به همنوعان در بین دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان این مرز و بوم از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز