خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان خبر داد:

رشد ۲۰ درصدی جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۳۹۳

تاکنون ۶۱۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و جنسی مردم در این جشن شمارش شده است. / در جشن نیکوکاری امسال یک خیر نیکوکار ۴۰ میلیون تومان به جشن نیکوکاری کمک کرد.

ایلنا: مدیرکل کمیته امداد کردستان از رشد ۲۰ درصدی جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری امسال نسبت به سال گذشته در استان خبر داد.
قنبر موسی نژاد در گفت وگو با با خبرنگار ایلنا در سنندج، با بیان اینکه تاکنون شمارش هدایای مردمی به جشن نیکوکاری کاملا به اتمام نرسیده است، تصریح کرد: تاکنون ۶۱۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و جنسی مردم در این جشن شمارش شده است.
وی افزود: ‌ بیش از ۳۰۰ میلیون تومان از کمک‌های جمع‌آوری شده در این جشن مربوط به پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی است.
موسی‌نژاد بیان داشت: ۱۱۰ میلیون تومان کمک‌های از پایگاه‌های سطح مدارس استان جمع‌آوری شده و ۲۰۰ میلیون تومان نیز تعهد خیرین داخل و خارج از استان است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از رشد ۲۰ درصدی جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و بیان کرد: در زمینه تحقق برنامه نیز به محض شمارش کامل اعلام خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری امسال در یک‌هزار و ۲۵۰ پایگاه ثابت و سیار جمع‌آوری شد، افزود: ‌ ۱۵۰ پایگاه از این تعداد توسط کمیته امداد در میادین اصلی شهرهای استان ایجاد شده بود.
به گفته موسی نژاد، یک‌‌هزار و ۱۰۰ پایگاه از این تعداد در مساجد، ۲۰ پایگاه بسیج کمک‌های مردم خیر و نوعدوست استان را جمع‌آوری کردند.
وی اضافه کرد: در جشن نیکوکاری امسال یک خیر نیکوکار ۴۰ میلیون تومان به جشن نیکوکاری کمک و برای نخستین بار نیز بیمارستان تامین اجتماعی و بسیج ۳ روز به صورت رایگان به مددجویان خدمات ارائه کرده‌اند.
موسی نژاد در مورد توزیع کمک‌های جمع‌آوری شده جشن نیکوکاری یادآور شد: کمک‌های جمع‌آوری شده سطح مدارس بدون دخل و تصرف امداد به محض واریز به حساب این نهاد در کمتر از ۲۴ ساعت به حساب آموزش و پرورش بازگشت داده شده و در بین دانش‌آموزان توزیع خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان افزود: کمک‌های مردمی پایگاه‌های امداد نیز براساس برنامه‌ریزی‌ها و با توجه به بانک اطلاعاتی این نهاد تا قبل از آغاز سال نو در بین مددجویان و نیازمندان زیرپوشش توزیع می‌شود که این مهم در حال حاضر در برخی از شهرستان‌ها آغاز شده است.
موسی‌نژاد در پایان ضمن تقدیر از مشارکت بسیار خوب مردم متدین و نوعدوست استان در این جشن ملی، ابراز امیدواری کرد با توزیع این هدایا در بین نیازمندان بستر برای رفع مشکلات آنان در سال نو فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز