خبرگزاری کار ایران

مدیر سرای روزنامه‌نگاران کردستان خبر داد:

مراسم اختتامیه دومین جشنواره فصلی مطبوعات کردستان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۹۵۷

این مراسم به صورت مشترک و هم‌زمان با نخستین جشنواره کمیته امداد امام خمینی(ره) و رسانه درروز شنبه ۲۴ اسفندماه در پردیس شماره دو سینما بهمن سنندج برگزار خواهد شد.

ایلنا: مدیر سرای روزنامه‌نگاران استان کردستان از برگزاری مراسم اختتامیه دومین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های استان در روز ۲۴ اسفند خبرداد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، خبات ساعدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی در سنندج اظهار داشت: پس از استقبال گسترده اصحاب رسانه استان از نخستین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌ها و بنا بر رسالت‌های آموزشی و پژوهشی محوله به سرای روزنامه‌نگاران زمینه برپایی دومین جشنواره فصلی نیز از دی ماه سال جاری فراهم شد.
وی افزود: خوشبختانه در جشنواره دوم که آثار فعالان رسانه‌ای استان در فصل‌های تابستان و پاییز ۹۲ را در بر می‌گرفت شاهد تنوع بیشتر نمایندگان رسانه‌ها و افزایش تعداد آثار بودیم.
ساعدی تصریح کرد: تیتر، مصاحبه وگفتگو، گزارش، سرمقاله، مقاله و یادداشت، عکس و گزارش تصویری از رشته‌ها و گرایش‌های پنج‌گانه دومین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های استان به شمار می‌آید.
مدیر سرای روزنامه‌نگاران استان کردستان گفت: با یاری خداوند متعال وبا همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات و با حمایت معاونت امور ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان مراسم اختتامیه دومین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های کردستان برگزار می‌شود.
ساعدی اظهار داشت: این مراسم به صورت مشترک و هم‌زمان با نخستین جشنواره کمیته امداد امام خمینی(ره) و رسانه درروز شنبه ۲۴ اسفندماه در پردیس شماره دو سینما بهمن سنندج برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه استقبال گسترده فعالان رسانه‌ای استان نوید برپایی جشنواره‌ها و کارگاه‌های تخصصی حوزه رسانه را با گستردگی و سطح بالاتری در ایام مختلف در استان داده و سرای روزنامه‌نگاران نیز بنا بر وظایف و رسالت‌های محوله با تمام توان برای تحقق این مهم تلاش خواهد کرد.
مدیر سرای روزنامه‌نگاران استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود به فعالیت‌های یک‌ساله سرای روزنامه‌نگاران در استان اشاره کرد و افزود: طی فعالیت یک ساله سرای روز‌نامه نگاران در کردستان با انسجام و همکاری بین اصحاب رسانه استان شاهد انجام فعالیت‌ها و خدماتی در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و رفاهی بوده‌ایم.
ساعدی افزود: امضای تفاهم نامه همکاری با پلیس فتا استان کردستان، راه‌اندازی سامانه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت به خبرنگاران کردستانی، امضای تفاهم‌نامه همکاری سرا با اداره کل میراثفرهنگی، صنایع‌دستی و کردشگری کردستان، افتتاح نخستین کتابخانه تخصصی حوزه رسانه، تشکیل نخستین شورای مشورتی بانوان حوزه رسانه از جمله فعالیت‌های سرای روزنامه‌نگاران استان از بدو تأسیس تاکنون است.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاه توجیهی، تکمیل سامانه خبرنگاران کردستانی با همکاری خانه مطبوعات در سرای روزنامه‌نگاران، افتتاحدفتر سرای روزنامه‌نگاران بیجار، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با نهاد کتابخانه‌های عمومی کردستان، فعالیت نخستین کانون خبرنگاران رضوی کشور در کردستان، همکاری سرای روزنامه‌نگاران با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در حوزه آموزش و پژوهش، فراهم‌کردن زمینه بهره‌مندی خبرنگاران کردستانی از تسهیلات ویژه بانکی و تسهیلات بیمه‌ای با انعقاد تفاهم‌نامه با بیمه سامان و بانک مسکن، تشکیل نخستین خانه تخصصی خبرنگاران داوطلب کشور در کردستان از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت است.
ساعدی همچنین به اختصاص میز و وسایل جانبی تنیس روی‌میز ویژه خبرنگاران استان و تشکیل نخستین تیم تنیس روی میز خبرنگاران کشور در کردستان با همکاری هیئت تنیس روی‌میز استان کردستان و شهرستان سنندج اشاره کرد و افزود: با نامه‌نگاری‌های به عمل آمده دو سالن ورزشی نیز ویژه آقایان و بانوان خبرنگار برای فعالیت‌های ورزشی فراهم شده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: برپایی نخستین جشنواره فصلی مطبوعات استان نیز یکی از دغدغه‌های اصلی فعالان رسانه‌ای بود که امید است با تداوم جشنواره‌های فصلی، شاهد رونق فعالیت‌های رسانه‌ای و توجه هرچه بیشتر به خدمات و تلاش‌های اصحاب رسانه باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز