خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان خبرداد:

ارسال ۷۰ اثر به نخستین جشنواره کمیته امداد و رسانه

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۳۴۶

۴۶ اثر در بخش خبر، ۲۰ اثر در بخش مصاحبه، سه اثر در بخش گزارش، و یک اثر در بخش عکس به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

ایلنا: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان از ارسال ۷۲ اثر به نخستین جشنواره کمیته امداد و رسانه در این استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از سنندج، قنبر موسی‌نژاد پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج اظهار داشت: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره کمیته امداد و رسانه به صورت همزمان با اختتامیه دومین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های استان در روز ۲۴ اسفند برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی جدا از فعالیت‌های روتین اداری خویش، در زمینه برقراری ارتباط بین اغنیا ءو فقرا نیز برنامه‌هایی دارد که توسعه آن و جلب بیشتر مشارکت‌های مردمی نیاز به اطلاع‌رسانی دارد.
موسی نژاد با بیان اینکه تحقق این مهم تنها با کمک خبرنگاران و رسانه‌های مکتوب، فضای مجازی و دیداری و شنیداری امکان‌پذیر است، افزود: اگر چه رسانه‌ها و خبرنگاران همواره این نهاد مقدس را در راستای گسترش مشارکت‌های مردمی یاری داده‌اند، اما نیاز برای تلاش بیشتر و اطلاع‌رسانی در سطح وسیع‌تری احساس می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان اضافه کرد: این نهاد برای دستیابی به این هدف و نیز مشارکت بیشتر رسانه‌ها در راستای رفع نیازهای محرومین و گسترش مشارکت‌های مردمی، نخستین جشنواره استانی امداد و رسانه را برگزار می‌کند.
وی بسط و گسترش تعامل هدفمند کمیته امداد با رسانه‌ها و افزایش سهم رسانه‌ها در پیشبرد ارتقای سطح معیشت و توانمندسازی نیازمندان و مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی و تقویت بسترها و زمینه‌های توسعه مشارکت‌های مردمی را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.
موسی نژاد ترویج مشارکت‌های مردمی، توسعه فرهنگ پرداخت زکات و آسیب‌شناسی در حوزه محرومیت‌های اجتماعی استان را از محورهای برگزاری این جشنواره عنوان کرد و گفت: گسترش فرهنگ حمایت از ایتام، نقش امداد در توانمندسازی مددجویان و کمک به اشتغال قشر ضعیف جامعه و همچنین کمک به حفظ شخصیت و شأن زنان سرپرست خانوار از دیگر محورهای برگزاری این جشنواره است.
وی در ادامه ضمن تقدیر از مشارکت خوب رسانه‌های مکتوب و مجازی استان در راستای برگزاری این جشنواره اظهار کرد: ۷۰ اثر از ۲۰ نفر از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان در بخش‌های مختلف خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت و عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان یادآور شد: ۴۶ اثر در بخش خبر، ۲۰ اثر در بخش مصاحبه، سه اثر در بخش گزارش، و یک اثر در بخش عکس به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.
وی در پایان سخنانش با بیان اینکه برگزاری این جشنواره گام نخستی برای برگزاری برنامه‌های آینده و همچنین ایجاد انگیزه بیش از پیش در میان خبرنگاران برای تلاش بیشتر است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش و همت مضاعف خبرنگاران بتوانیم شاهد برگزاری هرچه کیفی‌تر این جشنواره در سال‌های آینده در استان باشیم.
اختتامیه نخستین جشنواره کمیته امداد و رسانه کردستان همزمان با دومین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های استان به منظور تقدیر از نفرات برتر در سالن پردیس سینما بهمن سنندج برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز