خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سروآباد خبر داد:

تحقق ۱۳۹ درصدی جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۴۹۵

۱۵۸ میلیون و ۲۱۸ هزار ریال کمک‌های نقدی و ۱۲۱ میلیون و ۶۹۶ هزار ریال کمک‌های جنسی بوده است.

ایلنا: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سروآباد از تحقق ۱۳۹ درصدی جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری امسال در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایلنا، علیرضا خوشبخت ضمن بیان این مطلب، از تحقق ۱۳۹ درصدی جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری امسال در ۸ پایگاه ثابت، یک پایگاه سیار، ۱۴۶ پایگاه مدارس، ۶۳ پایگاه مساجد و ۱۵ پایگاه ادارات بسیج این شهرستان جمع‌آوری شده است.
وی با بیان اینکه در مجموع پایگاه‌های ثابت و سیار جشن نیکوکاری این شهرستان بیش از ۲۷۹ میلیون و ۹۱۴ هزار ریال کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: ۱۵۸ میلیون و ۲۱۸ هزار ریال کمک‌های نقدی و ۱۲۱ میلیون و ۶۹۶ هزار ریال کمک‌های جنسی بوده است.
خوشبخت یاداور شد: با برنامه‌ریزی بعمل آمده و اعتمادسازی که در بین مردم به واسطه نحوه خدمات‌رسانی این نهاد به اقشار نیازمند صورت گرفته، خوشبختانه خیرین و مردم نوع‌دوست این شهرستان استقبال خوبی از جشن نیکوکاری داشتند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سروآباد در پایان سخنانش ضمن تقدیر از تلاش و مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در برگزاری هرچه با شکوه این جشن ملی خاطرنشان کرد: انشاءالله کمک‌های جمع آوری شده در اولین فرصت و در آستانه آغاز سال نو در بین نیازمندان واقعی با اولویت مناطق محروم توزیع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز