خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از مسئولان استان؛

برگزیدگان دومین جشنواره فصلی مطبوعات کردستان معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۸۳۰

خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان با ارسال آثار خود در شش بخش گزارش توصیفی، خبر، تیتر، مصاحبه و گفتگو، گزارش تصویری و عکس، حائز رتبه‌های اول تا سوم هر بخش شدند.

ایلنا: با حضور جمعی از مسئولان و پیشکسوتان عرصه خبر کردستان، از برگزیدگان دومین جشنواره فصلی مطبوعات سرای روزنامه‌نگاران استان، تجلیل به عمل آمد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، در این مراسم که امروز شنبه همزمان با نخستین جشنواره کمیته امداد امام خمینی کردستان در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان با ارسال آثار خود در شش بخش گزارش توصیفی، خبر، تیتر، مصاحبه و گفتگو، گزارش تصویری و عکس، حائز رتبه‌های اول تا سوم هر بخش شدند.
براین اساس، در بخش گزارش خبری، تحلیلی و توصیفی این جشنواره " شیرین مرادی " از خبرگزاری فارس عنوان نخست را کسب کرد؛ " سروش حبیبی‌راد " از خبرگزاری مهر و " فرزاد نویدی " از خبرگزاری ایرنا حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند، ضمن آنکه اثری از " محمدشریف علیرمایی " خبرنگار روزنامه همشهری شایسته تقدیر شناخته شد.
در بخش یادداشت " افشین خوشگوار " از دوهفته‌نامه به‌هیز، " سامان احمدی " از روزنامه همشهری و " عدالت ناصری " از خبرگزاری فارس عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش تیتر " فرزاد نویدی " از خبرگزاری ایرنا مقام اول را به دست آورد و " چنور صادقی " از خبرگزاری شبستان در سکوی دوم ایستاد؛ در این بخش " کیوان قاسمی " از خبرگزاری فارس با تیتر «فرهنگ؛ گهواره‌ای بدون مادر» در جایگاه سوم قرار گرفت.
در بخش مصاحبه و گفت‌وگو " یحیی صمدی " از خبرگزاری کردپرس، " فرهاد شیری " از دو هفته‌نامه «به‌هیز» و " روناک کنعانیان " از روزنامه همشهری به ترتیب اول تا سوم شدند، در این بخش " یاسین شریعتی " از هفته‌نامه «ئاگرین روژ» شایسته تقدیر شناخته شد.
در بخش گزارش تصویری و عکس " خلیل صحراگرد " از خبرگزاری شبستان، " بختیار صمدی " از خبرگزاری فارس و " امید بهمنی " از خبرگزاری ایرنا مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
در بخش نگاه نو نیز " رامیار روحی " از باشگاه خبرنگاران جوان و " دلنیا محمدی " از واحد خبر صدا و سیما به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
همچنین در این بخش غلامرضا نریمان به عنوان شهید شاخص عرصه رسانه مورد تجلیل قرار گرفت و عرفان خادم و ابراهیم دلاوری به عنوان دو پیشکسوت عرصه رسانه استان کردستان تقدیر شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز