خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد کردستان:

زکات خبرنگاران، اطلاع رسانی درست اخبار است

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۸۴۵

اهالی خبر بدون منت به محرومان جامعه خدمت کرده اند / تعامل دستگاه های اجرایی با رسانه ها منجر به توفیقات بیشتر خواهد شد / با کمک رسانه‌ها می‌توان بستر خدمتگزاری بهتر را در جامعه مهیا کرد.

ایلنا: مدیرکل کمیته امداد کردستان با بیان اینکه هر فردی در جامعه موظف به پرداخت زکات است، اظهار داشت: زکات خبرنگاران حضور در برنامه‌ها و اطلاع‌رسانی درست اخبار است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، قنبر موسی‌نژاد امروز شنبه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره کمیته امداد و رسانه که همزمان با اختتامیه دومین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های کردستان در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، گفت: اهالی خبر بدون منت به محرومان جامعه خدمت کرده و در این راستا از ما به عنوان متولیان امر جلوتر هستند.
وی با تأکید بر جایگاه قابل احترام خبرنگاران، خواستار تداوم این همراهی از سوی اصحاب رسانه شد و افزود: جشنواره کمیته امداد امام خمینی برای نخستین بار و به منظور قدردانی از اصحاب رسانه که به صورت تخصصی کار می‌کنند تدارک دیده شد.
موسی نژاد با اشاره به اینکه رسانه ها به عنوان افکار عمومی جامعه می توانند پل ارتباطی میان مسئولان و مردم باشند، تصریح کرد: تعامل دستگاه های اجرایی با رسانه ها منجر به توفیقات بیشتر خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کردستان در ادامه سخنانش به برگزاری جشنواره امداد و رسانه برای نخستین بار در استان اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف جشنواره کمیته امداد امام خمینی کردستان و رسانه بسط و گسترش تعامل هدفمند این نهاد با رسانه‌ها بود.
موسی‌نژاد تقویت بستر مشارکت‌های مردمی، توسعه فرهنگ زکات و کمک به حفظ شخصیت مددجویان را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد و یادآور شد: ترویج سنت‌های حسنه الهی از وظایف ذاتی نهاد کمیته امداد است.
وی در پایان سخنانش افزایش سهم رسانه‌ها در ارتقای سطح معیشتی خانواده‌ها را مهم ارزیابی کرد و افزود: با کمک رسانه‌ها می‌توان بستر خدمتگزاری بهتر را در جامعه مهیا کرد.
موسی نژاد خاطرنشان کرد: امیدواریم با ادامه برگزاری چنین جشنواره‌هایی زمینه معرفی هرچه بیشتر فعالیت‌های کمیته امداد فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز