خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد:

ضرورت ارتباط بیشتر خبرنگاران با مدیران در کردستان

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۸۱۱

متأسفانه هنوز بسیاری از مدیران و مسئولان به جایگاه مهم رسانه‌ها پی‌نبرده‌اند و آستانه تحمل بسیاری از آن‌ها پایین است. / کار خبرنگاری، امر به معروف و نهی از منکر است.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در استان کردستان، ارتباط بیشتر خبرنگاران با مدیران در کردستان را ضروری دانست و اظهار داشت: با برنامه ریزی هایی که در سال ۹۳ صورت خواهد گرفت، شاهد برگزاری نشست های بیشتری میان خبرنگاران و مدیران در جهت حل مشکلات استان خواهیم بود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی امروز چهارشنبه در نشست صمیمی با سرپرستان خبرگزاری‌های فعال در استان، اعضای هیئت ‌مدیره و بازرسان خانه مطبوعات کردستان، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سال ۸۸ به کردستان گفت: ایشان در سفر پرخیر و برکتشان از این استان به عنوان استانی فرهنگی یاد کردند، لذا باید نگاه‌ها در استان براساس فرهنگی‌بودن باشد.
وی حضور و قلم خبرنگاران را در این تغییر نگاه ها بسیار موثر دانست و افزود: متأسفانه هنوز بسیاری از مدیران و مسئولان به جایگاه مهم رسانه‌ها پی‌نبرده‌اند و آستانه تحمل بسیاری از آن‌ها پایین است.
حجت‌الاسلام حسینی شاهرودی تصریح کرد: خبرنگاران در این نگاه فرهنگی دارای جایگاه ویژه‌ای هستند که می توانند در جهت هدایت و اصلاح جامعه بسیار موثر باشند.
وی، خبر را یکی از نیازهای اصلی انسان دانست و اضافه کرد: انسان‌ها با تفکر زنده هستند و در این میان نیز خبرنگاران به عنوان انعکاس‌دهنده واقعیت‌ها، نقش مهمی در تعالی جامعه دارند.
نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه کار خبرنگاری، امر به معروف و نهی از منکر است، یادآور شد: اصحاب قلم باید همیشه در جهت صلاح و اصلاح حرکت نماید لذا هرگاه نگاه خیرخواهانه بر دید خبرنگاران حاکم شود شاهد انتقادهای سازنده و تبدیل‌شدن آنان به ناصحی امین در جامعه خواهیم بود.
حجت‌الاسلام حسینی شاهرودی در پایان سخنانش، خواستار ارایه طرح و راه حل برای رفع مشکلات خبرنگاران دراستان شد و خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه در استان پیشنهادات خود را ارایه نمایید تا براساس اولویت ها و نیازها مشکلات را برطرف نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز