خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خبر داد:

بیست و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نمونه کردستان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۷۰۰

مراسم روز جهانی کارگر و بیست و پنجمین جشنواره استانی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه کارگری استان کردستان، روز پنجشنبه این هفته با حضور کارگران استان در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید ورمقانی سنندج برگزار می‌شود.

مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اظهار داشت: مراسم روز جهانی کارگر و بیست و پنجمین جشنواره استانی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه کارگری استان کردستان، روز پنجشنبه این هفته با حضور کارگران استان در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید ورمقانی سنندج برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا، مصطفی باغبانیان ضمن بیان این مطلب گفت: علاوه بر این جشنواره، اعزام کارگران استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب، غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهداء و دیدار با خانواده‌های شهدای کارگر از جمله برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته کارگر امسال در کردستان است.
وی تصریح کرد: در همین راستا امروز مراسم گرامیداشت نهم اردیبهشت - روز بسیج کارگری - با همکاری سازمان بسیج کارگری و سپاه بیت المقدس استان برگزار می‌شود.
باغبانیان در پایان خاطرنشان کرد: این اداره کل به عنوان متولی بخش کار و کارگری، در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و برنامه‌های توسعه‌ای دولت تدبیر و امید از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز