خبرگزاری کار ایران

همزمان با گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری به کردستان؛

جشن بزرگ اردیبهشت معطر در سنندج برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۱۵۵

تابلوی جشنواره دائمی تئاتر کُردی سقز، مزین به فرموده حکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر " زبان کُردی ثروت ملی است " رونمایی خواهد شد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: همزمان با گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری به کردستان، جشن بزرگ اردیبهشت معطر در در آمفی تئا‌تر روباز مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، جلال قلعه شاخانی صبح چهارشنبه در جلسه ویژه ستاد گرامیداشت اردیبهشت معطر که با حضور روسای ادارات ستادی و کار‌شناسان امر در محل سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد تصریح کرد: به مناسبت پنجمین سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به کردستان، از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برنامه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و نمایشگاهی جهت گرامیداشت این سفر تدارک دیده شده است.
وی افزود: سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کردستان در سال ۱۳۸۸دارای چنان برکات معنوی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بود که برای سال‌ها یاد و خاطره آن سفر در اذهان مردم کردستان خواهد ماند.
قلعه شاخانی اظهار داشت: تبیین نقطه نظرات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در زمینه‌های موضوعی سفر به کردستان به ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری قرآنی و نمایشگاهی مدنظر قرار خواهد گرفت.
دبیرشورای فرهنگ عمومی کردستان ادامه داد: جشن بزرگ اردیبهشت معطر در آمفی تئا‌تر روباز مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج با ویژه برنامه‌های شاد شامل موسیقی، تئا‌تر، طنز و میان پرده‌های کمدی، شعر خوانی و… به مدت سه شب پذیرای مردم خواهد بود.
وی یادآور شد: محفل انس با قرآن در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سطح استان، نمایشگاه هنرهای تجسمی در شهرستان قروه، برگزاری جشن بزرگ به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی(ع)، گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری در قروه، نمایشگاه حضور یار در سنندج از جمله برنامه‌های شاخص شهرستانی ویژه گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری خواهد بود.
قلعه شاخانی تصریح کرد: به همین مناسبت از شهدای هنرمند شهرستان‌های سقز، مریوان و بیجار دیدار خواهیم داشت، همچنین کاروان اعزامی هنرمندان عکاس به مناطق مرزی به ویژه روستای دزلی از توابع شهرستان سروآباد در محل قدمگاه رهبر معظم انقلاب در ایام دفاع مقدس اقدام به عکاسی خواهند کرد.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری، از تابلوی جشنواره دائمی تئا‌تر کُردی سقز مزین به فرموده حکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر «زبان کُردی ثروت ملی است» به یمن و مبارکی سخنرانی رهبر معظم انقلاب در شهرستان سقز در سال۱۳۸۸ رونمایی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز