خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کردستان:

تعامل مسئولان و کارگران نباید به عدم اطمینان منجر شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۴۸۶

موضع دولت در برابر مشکلات کارگران کارخانه ذوب آهن کردستان قانونی و حمایتی است. / در صورت واگذار شدن کارخانه به سهام داران جدید، اولویت بکارگیری نیرو با کارگرانی است که بیکار شده اند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کردستان در جلسه بررسی مشکلات کارگران ذوب آهن کردستان گفت: فضای تعامل مسئولان و کارگران نباید به سمت عدم اطمینان پیش برود.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از سنندج، علیرضا آشناگر در جلسه بررسی مشکلات کارگران کارخانه ذوب آهن کردستان که با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از کارگران این کارخانه در سالن شهدای دولت استانداری کردستان تشکیل شد، تصریح کرد: با بیان اینکه موضع دولت در برابر مشکلات کارگران کارخانه ذوب آهن کردستان قانونی و حمایتی است.
وی افزود: در صورت واگذار شدن کارخانه به سهام داران جدید، اولویت بکارگیری نیرو با کارگرانی است که بیکار شده‌اند.
آشناگر اضافه کرد: مدیریت استان بر موضع حل مشکلات کارگران اصرار دارد چراکه این واحد بزرگ تولیدی ظرفیتی مناسب برای کمک به رونق اشتغال در استان است و در همین راستا دیداری نیز با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور داشته‌ایم.
معاون سیاسی، امنیتی استانداری کردستان یادآور شد: به توافقات قبلی خود با نمایندگان کارگران کارخانه ذوب آهن کردستان پایبند بوده و در حال پیگیری مشکلات هستیم.
وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته و در راستای حل هرچه سریع‌تر مشکلات کارخانه ذوب آهن کردستان مشوق‌های مناسبی برای شرکت‌هایی که بخواهند در این کارخانه سرمایه گذاری کنند از سوی مدیریت ارشد استان در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز