خبرگزاری کار ایران

از سوی مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان؛

شناکردن در دریاچه سدهای کردستان ممنوع اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۰۰۹

با توجه به اینکه دریاچه سدهای گاوشان، قشلاق، بانه، زریوار، گاران، شهید کاظمی بوکان، گلبلاغ، سورال، سنگ سیاه و مخزن سید سیازاخ از حجم قابل توجهی آب برخوردار است و پستی و بلندی های کف مخازن سدها نمایان نیست، شنا کردن در این مناطق ممنوع است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان با صدور اطلاعیه ای از مردم استان درخواست کرد تا همانند سال‌های گذشته از شنا کردن در دریاچه سدهای کردستان خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از سنندج، شاهین پاکروح در این رابطه اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل گرما، شنا کردن در پشت دریاچه سد، آب بندها، کانال های آبیاری و نیز بندهای انحرافی استان، مطلقاً ممنوع است.

وی افزود: با توجه به اینکه دریاچه سدهای گاوشان، قشلاق، بانه، زریوار، گاران، شهید کاظمی بوکان، گلبلاغ، سورال، سنگ سیاه و مخزن سید سیازاخ از حجم قابل توجهی آب برخوردار است و پستی و بلندی های کف مخازن سدها نمایان نیست، شنا کردن در این مناطق ممنوع است.

پاکروح تصریح کرد: متاسفانه بی توجهی تعدادی از شهروندان به هشدارهای جدی شرکت ‌آب منطقه ای کردستان باعثشده که در گذشته اتفاقات ناگواری در پشت سدهای استان رخ دهد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان در پایان خاطر نشان کرد: در صورت بروز هر گونه حادثه‌ای مسئولیت آن متوجه خود اشخاص است و این شرکت در این خصوص مسئولیتی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز