خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در کردستان:

ترویج آموزه‌های فرهنگ اسلامی اولویت‌ کار دستگاه‌ها باشد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۱۹۲

مجموعه‌هایی همچون فرهنگ و ارشاد اسلامی باید با مدنظر قراردادن ویژگی‌های فرهنگی کردستان، برای تعالی هرچه بیشتر این حوزه تلاش نمایند.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: توسعه آموزه‌های فرهنگ دینی و اسلامی و ترویج آن در جامعه باید در دستور کار دستگاه‌های فرهنگی باشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی امروز دوشنبه در دیدار با معاونان و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات تابعه این نهاد در سنندج اظهار داشت: انقلاب ما انقلاب اسلامی مبتنی بر ارزش‌ها بوده و همه باید برای تحقق اهداف و ارزش‌های والای انقلاب تلاش کنیم و اهتمام ما به مسائل دینی باید طوری باشد که در عمل آن را ثابت کنیم.
وی بیان اینکه کردستان یک استان فرهنگی است، تصریح کرد: مجموعه‌هایی همچون فرهنگ و ارشاد اسلامی باید با مدنظر قراردادن ویژگی‌های فرهنگی کردستان، برای تعالی هرچه بیشتر این حوزه تلاش نمایند.
حجت‌الاسلام شاهرودی با اشاره به اینکه کشور ما هم اکنون در شرایط جنگ نرم قرار دارد، افزود: جایگاه کارکنان این نهاد فرهنگی دراین شرایط ویژه‌ بوده و می توانند با هجمه‌های گسترده تبلیغاتی و فرهنگی دشمنان مقابله کنند.
وی همچنین ضمن تبریک فرارسیدن مبعثپیامبراکرم(ص) یادآور شد: خداوند پیامبر اکرم(ص) را الگویی برای بشر معرفی کرد که انسان با پیروی از رفتار و اطاعت پذیری ایشان می تواند به قرب الهی دست یابد.
نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: یادآوری مناسبت های مهم و تاثیرگذار دینی در محافل و مجالس مختلف علاوه بر بهره گرفتن از آنها زمینه های جدیدتری از معنویت و عشق الهی در مسلمان ها فراهم می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز