خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت ووشوکردستان:

داور کردستانی موفق به کسب بالاترین درجه قضاوت ووشو در آسیا شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۳۵۶

سید زاهد ابراهیمی توانست داوری خود را از درجه B به A ارتقاء و موفق به دریافت حکم داوری بین‌المللی شود. / تنها ۴ داور بین المللی درجه A تالو در کشور وجود دارند.

رئیس هیأت ووشوکردستان گفت: سید زاهد ابراهیمی داور اعزامی کردستانی به کشور ایتالیاموفق به کسب حکم داوری بین‌المللی درجه A, بالاترین درجه قضاوت ووشو(تالو) شد.

جلال اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در سنندج اظهار داشت: کلاس ارتقای داوری از ۱۰خرداد ماه جاری به مدت ۷ روز در شهر کاتانیای کشور ایتالیا زیر نظر فدراسیون جهانی ووشو برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دوره ۶۵ داور بین المللی از ۲۰ کشورجهان در دو بخش(تالو ۲۵ نفر) و(ساندا ۳۵ نفر) در ۳ سطح ارتقاء و تمدید به درجهA و درجهB و داوران جدیدالورود، از ۲۰ کشور دنیا حضور داشتند.

اصغری افزود: براین اساس ۱۲ داور ایرانی(بانوان و آقایان) در دو بخش تالو(۵ نفر) و ساندا(۷ نفر)، شش نفر جدیدالورو و ۶ نفر دیگر نیز جهت ارتقاء و تمدید درجات خود حضور داشتند که تمامی آنان موفق به کسب حکم داوری بین المللی ووشو شدند.

وی یادآور شد: سید زاهد ابراهیمی بعد از پشت سر نهادن آموزش‌های تئوری و عملی, به قضاوت در مسابقات پرداخت و با شرکت در امتحانات پایانی توانست داوری خود را از درجه B به A ارتقاء و موفق به دریافت حکم داوری بین‌المللی شود.

رئیس هیأت ووشوکردستان بیان داشت: هم اکنون در کل کشور تنها ۴ نفر داور بین المللی درجه A تالو وجود دارند.

اصغری در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: دوره بین‌المللی داوری ووشو هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و از هر کشور تنها شش داور، سهمیه حضور در دوره برای کسب مدرک را دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز