خبرگزاری کار ایران

مسئول کانون های مساجد کردستان:

گسترش زمینه مشارکت جوانان در برنامه‌ها اولویت اساسی کانون‌های مساجد است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۳۷۳

کلاس های اوقات فراغت امسال در ۳۳۳ پایگاه کانون فرهنگی و هنری مساجد استان دایر می شوند / بیش از ۱۶ هزار نفر از کلاس های غنی سازی طرح اوقات فراغت کانون های مساجد استان در تابستان امسال بهره مند می شوند.

مسئول دبیرخانه هیات نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان گسترش زمینه مشارکت جوانان در برنامه های فرهنگی هنری را اولویت اساسی کانون های مساجد عنوان کرد.
کامل گلباغی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در سنندج با بیان اینکه کلاس های اوقات فراغت امسال در ۳۳۳ پایگاه کانون فرهنگی و هنری مساجد استان دایر می شوند, گفت: در هر کانون دو کلاس با ظرفیت ۲۵ نفر تشکیل می شود که در مجموع ۱۶ هزار و ۶۵۰ نفر جذب این کلاس ها می شوند.
وی با بیان اینکه بیش از ۱۶ هزار نفر از کلاس های غنی سازی طرح اوقات فراغت کانون های مساجد استان در تابستان امسال بهره مند خواهند شد، افزود: معارف اسلامی، آموزش قرآن، احکام، تفسیر و سبک زندگی اسلامی از جمله رشته های مورد نظر در پایگاه های اوقات فراغت این کانون ها در سال جاری است.
گلباغی تصریح کرد: گروه هدف برگزاری این کلاس ها رده های سنی ۱۲ تا ۲۰ سال است و کانون های مساجد استان هر ساله پذیرای تعداد بیشتری از ظرفیت تعیین شده در این کلاس ها بوده است.
وی گسترش و تعمیق ارزش های اسلامی، زمینه سازی برای حضور فعال جوانان در عرصه های اجتماعی و شناسایی و تربیت استعدادهای درخشان را از جمله اهداف برگزاری کلاس های اوقات فراغت کانون های مساجد عنوان کرد.
مسئول دبیرخانه مساجد کردستان افزود: غنی سازی اوقات فراغت در راستای تقویت و ترویج آموزه های اسلامی، ارائه فعالیت ها و ایجاد جاذبه های فرهنگی و هنری و مقابله با تهاجم فرهنگی و توجه به رسالت کانون های فرهنگی هنری مساجد در تعمیق بخشیدن به معارف دینی در صدر برنامه های این دبیرخانه است.
وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: مساجد و کانون های مساجد همواره به عنوان پایگاه های مطمئن اوقات فراغت مورد توجه خانواده ها بوده و از ظرفیت این پایگاه های به نحوه احسن در جهت رشد نوجوان و جوانان این مرز و بوم بهره گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز