خبرگزاری کار ایران

برای دومین سال متوالی؛

کردستان برگزیده حوزه اطلاع رسانی جشنواره‌های رضوی شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۷۷۱

استانهای یزد, قم و کردستان به ترتیب موفق به کسب رتبه اول تا سوم این جشنواره شدند. / کسب رتبه سوم کشوری توسط رابط خبری کردستان, مؤید بازتاب گسترده اخبار و فعالیت‌های حوزه فرهنگ رضوی در استان بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به موفقیت استان برای دومین سال پاپی در کشور گفت: استان کردستان برگیده حوزه اطلاع رسانی و اخبار جشنواره‌های بین‌المللی امام رضا(ع) درکشور شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج, حجت‌الاسلام رحیم جعفری امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج اظهار داشت: به برکت وجود حرم مطهر رضوی در ایران اسلامی شاهد برپایی برنامه‌های ویژه‌ای در اقصی نقاط کشور هستیم.

وی تصریح کرد: بدون شک ارادت ویژه مردم مسلمان کردستان از مذاهب مختلف اسلامی به ائمه اطهار(ع) به ویژه امام رضا(ع) وصف‌ناشدنی بوده و مردمان این خطه از میهن اسلامی در طول تاریخ پرافتخار اسلامیشان ارادت ویژه خویش را به ساحت مقدس امام رضا(ع) در قالب آثار هنری، ادبی و عرفانی به همگان نشان داده‌اند.

حجت‌الاسلام جعفری افزود: هر ساله توسط دبیرخانه دائمی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) ارزیابی‌هایی در خصوص بازتاب فعالیت‌ها و اطلاع‌رسانی توسط رابطان خبری این بنیاد در استان‌ها صورت می‌گیرد.

وی بیان داشت: خوشبختانه در سال جاری و بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده شاهد کسب رتبه سوم کشوری توسط آقای خبات ساعدی رابط خبری بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در کردستان و از خبرنگاران تلاشگر استان بودیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اضافه کرد: استانهای یزد, قم و کردستان به ترتیب موفق به کسب رتبه اول تا سوم این جشنواره شدند که این موفقیت برای دومین سال متوالی برای استان تکرار شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک نقش رسانه‌ها و اطلاع رسانی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری از کلیدی‌ترین امور برای ماندگاری و نهادینه کردن این ارزش‌ها بوده و کسب رتبه سوم کشوری توسط رابط خبری استان مؤید بازتاب گسترده اخبار و فعالیت‌های حوزه فرهنگ رضوی در استان بوده است و امیدواریم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان تصریح کرد: برای گسترش فعالیت‌های رسانه‌ای در حوزه ترویج فرهنگ رضوی خوشبختانه برنامه‌های ابتکاری در استان کردستان برای نخستین بار در کشور صورت گرفته است که از جمله می‌توان به تشکیل نخستین کانون خبرنگاران رضوی کشور در استان و برگزاری نخستین جشنواره استانی تجلیل از خبرنگاران حوزه فرهنگ رضوی اشاره کرد که این مهم در سال جاری نیز تداوم خواهد داشت.

وی افزود: بازتاب گسترده اخبار، فعالیت‌ها و آداب و سنن مردم اهل سنت و اهل تشیع کردستان در رسانه‌های دیداری، شنیداری، مکتوب و خبرگزاری‌ها نمونه بارزی از تلاش ها و خدمات وصف‌ناشدنی خبرنگاران تلاشگر کردستان در این عرصه معنوی بوده و امید است با محوریت کانون خبرنگاران رضوی این مهم با انسجام هرچه بیشتری مواجه شود.

حجت‌الاسلام جعفری خاطر نشان کرد: مفتخریم که نخستین کانون خبرنگاران رضوی کشور در کردستان فعالیت خود را آغاز کرده و امید است شاهد بازتاب گسترده عشق و ارادت ویژه مردم مسلمان کردستان نسبت به ساحت مقدس امام رضا(ع) و معرفی هرچه بیشتر نخبگان، هنرمندان و خادمان رضوی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز