خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج:

پیشبرد امور فرهنگی نیازمند عمل گرایی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۹۹۹

نهادهای فرهنگی استان می‌توانند با برنامه مدون و پرهیز از شعار, موجبات تعامل بیشتر با مردم را فراهم آورند /. در حوزه فرهنگ نیازمند تعیین چشم انداز و اجرایی کردن برنامه های متناسب با بافت فرهنگی منطقه هستیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج عمل گرایی در حوزه فرهنگ را ضروری دانست و گفت: پیشبرد این مهم مستلزم یک برنامه ریزی مدون, همکاری و تعامل میان نهادهای فرهنگی با شورا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج, غریب سجادی روز پنجشنبه در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج اظهار داشت: رویکرد این دوره شورا، تعامل با نهادهای دولتی و مردمی در راستای ارتقای فرهنگ و هنر در همه حوزه‌ها است.

وی تصریح کرد: نهادهای فرهنگی استان می‌توانند با برنامه مدون و پرهیز از شعار, موجبات تعامل بیشتر با مردم را فراهم آورند به شرطی که خروجی مثبت آن وارد فاز عملیاتی شود.

سجادی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ نیازمند تعیین چشم انداز و اجرایی کردن برنامه های متناسب با بافت فرهنگی منطقه هستیم, یادآور شد: باید با همکاری و تعامل دستگاه های فرهنگی و شورا گام های مثبتی برای ارتقا این حوزه برداشته شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج در پایان سخنانش این اقدام را نیازمندهمکاری مسئولان ارشد استان و متولیان فرهنگی در کنار فعالان این بخش دانست وگفت: بدون شک با تعامل وحمایت های لازم, کردستان به پیشرفت های قابل توجه فرهنگی دست می یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز