خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط زیست کردستان به ایلنا خبر داد:

ابلاغ اخطاریه توقف فعالیت به ۴۱ واحد صنعتی در کردستان

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۲۰۷

در صورتی که این واحدهای صنعتی به اخطاریه‌ها و توصیه‌های کتبی این اداره‌کل به منظور رفع آلودگی توجه نکنند، دستور پلمپ آن صادر خواهد شد.

مدیرکل محیط زیست کردستان از ابلاغ اخطاریه توقف فعالیت و تعطیلی به ۴۱ واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی آلاینده هوا در استان خبر داد.

ناصح قادری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در سنندج اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون به دلیل عدم رعایت مقررات زیست محیطی، آلودگی شدید و تهدید علیه بهداشت عمومی, اخطار تعطیلی به ۴۱ واحد صنعتی استان داده شده است.

وی تصریح کرد: در صورتی که این واحدهای صنعتی به اخطاریه‌ها و توصیه‌های کتبی این اداره‌کل به منظور رفع آلودگی توجه نکنند، دستور پلمپ آن صادر خواهد شد.

قادری با اشاره به پایش هزار و ۷۰۰ واحد صنعتی در سال گذشته، افزود: همچنین در این مدت ۳۲۰ فقره اخطاریه و ۴۱ فقره دستور تعطیلی داشته‌ایم که در نهایت ۲۲ مورد به دادگاه معرفی و واحدهای آن‌ها پلمپ شد.

وی یادآور شد: این اداره کل در سال جاری با جدیدت بیشتری به دنبال رفع یا کاهش آلودگی‌های زیست محیطی اقدام کرده است که می‌توان به پایش مستمر و آنلاین صنایع استان، ارائه مشاوره به صاحبان صنایع، ارائه مشوق‌های قانونی به واحدهای صنعتی و خدماتی و آموزش‌های زیست محیطی اشاره کرد.

مدیرکل محیط زیست کردستان در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه رعایت ضوابط زیست محیطی تابع شرایط هوا نیست، خاطرنشان کرد: تمامی واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی مستقر در استان همواره مد نظر داشته باشند که باید در هر شرایطی ضوابط زیست محیطی را رعایت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز