خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در کردستان:

خبرنگاران استان برای حل مشکلات راهکار ارائه دهند

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۹۷۰

اصحاب رسانه باید با پرداختن درست به مسائل و تحلیل‌های منطقی در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن عکس‌العمل مطلوب نشان دهند.

نماینده ولی فقیه در کردستان، خواستار ارائه راهکار از سوی خبرنگاران برای حل مشکلات در استان شد و گفت: خبرنگاران با آسیب‌شناسی مشکلات و معضلات و ارائه راهکار، با نگاه ایجابی و خیرخواهانه جامعه را در کاهش آسیب‌های اجتماعی یاری رسانند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی روز چهارشنبه در دیدار با مدیران خبرگزاری‌ها، مدیران مسئول نشریات محلی و سرپرستان نشریات سراسری به حوادثاخیر در جهان اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: امروزه دشمنان اسلام دست به اقدامات جنایتکارانه‌ای در کشورهای مسلمان می‌زند ولی متاسفانه سران برخی از کشور‌ها چشم‌شان در مقابل این توطئه‌ها بسته‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام به منظور پیشبرد اهداف خود از ظرفیت رسانه‌ها استفاده می‌کنند، تصریح کرد: رسانه‌های غربی در پوشش اخبار غزه جهت دار عمل کرده و درصدد انحراف افکار عمومی از واقعیات تلخی هستند که در این گوشه از جهان در حال رخ دادن است.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی افزود: استکبار امروزه با تمام توان و تجهیزات خود به دنبال ایجاد شکاف و در مقابل هم قرار دادن مسلمانان در جهان است، که متاسفانه موجب بروز مشکلات زیادی برای مسلمانان شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای سعی دارد ایران را بزرگ‌ترین دشمن مسلمانان نشان دهد، گفت: اصحاب رسانه باید با پرداختن درست به مسائل و تحلیل‌های منطقی در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن عکس العمل مطلوب نشان دهند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی ادامه داد: با وجود اینکه در مورد اهمیت فرهنگ مباحثفراوانی عنوان می‌شود، اما در مرحله عمل آنچنان که باید و شاید به آن پرداخته نشده است باید نگاه کلی به این مهم عوض شود.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان سخنانش، برگزاری جلسات مختلف به منظور بررسی مشکلات و ایجاد بسترهای لازم برای توسعه فعالیت‌های اصحاب رسانه در استان را نیازی ضروری دانست و یادآور شد: شغل و حرفه خبرنگاری شغلی بسیار حساس و ظریف است که امیدواریم باایجاد بسترهای لازم مشکلات اصحاب رسانه و به ویژه بانوان خبرنگار برای فعالیت هرچه بهتر در استان حل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز