خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات کبدی کردستان رسما از سمت خود استعفا داد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۵۵۱

با عنایت به اینکه تعدادی از نفرات حال حاضر این رشته تمایلی به بسط و گسترش آن در میان سایر نقاط مستعد استان ندارند, لذا استعفای خویش را از ریاست هیات کبدی استان کردستان اعلام می‌کنم.

رئیس هیات کبدی کردستان که تنها شش ماه از انتخابش به عنوان رئیس این هیات می‌گذرد روز سه شنبه در نامه‌ای کتبی به مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان رسما از سمت خود استعفا داد.

سید دارا عباسی، بهمن ماه سال ۹۲ در مجمع انتخاباتی هیات کبدی استان با رای تمام اعضای این مجمع به عنوان رئیس هیات انتخاب شد و اکنون بعد از گذشت حدود شش ماه، بنا به آنچه که خود آن را ناهمگونی در بطن این ورزش اعلام کرده از سمت خود استعفا کرد.

در متن نامه استعفایی رییس هیات کبدی کردستان خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان آمده است؛ همانگونه که مستحضر هستید باتوجه به تفکرات ناهمگونی که در بطن ورزش کبدی کردستان خودنمایی می‌کند، اینجانب نیز با تفکراتی نشات گرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر همگانی کردن ورزش به عرصه خدمت وارد شدم.

در ادامه متن این استعفا آمده است؛ حال تنها با گذشت فقط شش ماه از مجمع انتخاباتی این رشته و رای قاطع اعضای مجمع به اینجانب و با عنایت به اینکه تعدادی از نفرات حال حاضر این رشته تمایلی به بسط و گسترش آن در میان سایر نقاط مستعد استان ندارند و این رویه با تفکرات اینجانب در تضاد است لذا استعفای خویش را از ریاست هیات کبدی استان کردستان اعلام می‌دارم.

سید عباسی در پایان این متن استعفا اظهار امیدواری کرده است که فرصت خدمت در عرصه ورزش همگانی و قهرمانی در استان فرهنگی کردستان در آینده برایش فراهم آید تا بتواند دین خود را ادا کند.

از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان «عابد رضاقلی» از ورزشکاران رشته کبدی استان کردستان به عنوان سرپرست این هیات انتخاب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز