خبرگزاری کار ایران

آوج خبر داد:

برگزاری دومین جشنواره استانی ایده‌های برتر در استان کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۲۰۴

مدیر تجاری‌سازی فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی کردستان از برگزاری دومین جشنواره استانی ایده‌های برتر استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجید آوج با بیان این مطلب افزود: دومین جشنواره استانی ایده‌های برتر به همت جهاد دانشگاهی استان کردستان برای شناسایی و حمایت از صاحبشان ایده‌های کسب و کار برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: محورهای برگزاری جشنواره در حوزه‌های کشاورزی و صنایع تبدیلی، گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی، توت‌فرنگی و محصولات باغی، طرح‌های صنعتی و خدماتی است.

آوج توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی و نوآوری، ایجاد تعامل میان ایده پردازان و کارآفرینان و سرمایه‌گذاران، توسعه و ترویج ایده‌پردازی نیز از اهداف جشنواره ایده‌های برتر کسب و کار عنوان کرد.

مدیر تجاری‌سازی فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی ابراز داشت: از دیگر اهداف این جشنواره فراهم کردن زمینه ایجاد کسب و کار دانش‌بنیان و نوآور، فراهم کردن زمینه حمایت از ایده با اهداف اقتصادی و مبتنی بر دانش و فهم و حرکت در راستای تحقق دانشگاه‌های کارآفرینی از دیگر اهداف این جشنواره است.

وی افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی اقتصاد مقاومتی، کارگاه آموزشی، طرح تجاری Business plan و نمایشگاه دستاوردهایی کارآفرینی دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان از برنامه‌های جانبی این جشنواره است.

آوج خاطرنشان کرد: سوم و چهارم اسفند سال‌جاری آیین اختتامیه این جشنواره است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت ایده خود به آدرس‌الکترونیکی www.jdkurd.ir مراجعه کرده یا با اشاره تلفن 08733287517 تماس حاصل کنند.

لازم به ذکر است، این جشنواره همزمان با اولین همایش ملی اشتغال دآنش بنیان در سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز