خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر سنندج :

سازمان های دولتی شهر سنندج در حل مشکلات مردم بیشتر دقت کنند

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۷۵۷

رئیس شورای شهر سنندج گفت: ادرات و سازمان های دولتی باید با دقت و سرعت بیشتری به مشکلات و گرفتاری های مردم توجه کنند و در این راستا تمام توان خود را به کار بگیرند.

به گزارش ایلنا از سنندج ، جلال شریعتی در جلسه رسمی و علنی شورای شهر که با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی سنندج، شهردار و اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به این که سازمان نظام مهندسی قشری فرهیخته و نخبه جامعه هستند لذا انتظار داریم امورات اداری و مسایل که به آنها واگذار می شود در اسرع وقت و بدون بروکراسی طولانی اداری حل شود.

وی گفت : با توجه به این که شورای شهر نماینده قشرهای مختلف و دل این جامعه هستند و مشکلات، دغدغه های شهری مردم را منعکس می کند پس برای حل و فصل نیاز مسایل شهری،ارتباط و تعامل بیشتری با سازمان نظام مهندسی لازم است، که بیشترین موضوعات و مسایل شهری و ساختمانی مردم با این دو سازمان مشترک است.

رئیس شورای شهر سنندج افزود: در واقعیت سازمان نظام مهندسی از نخبه های با استعداد جامعه هستند که صاحب فکر، اندیشه و تخصص می باشند، این افتخار بزرگی است که تعامل و همکاری این دو سازمان افزایش یابد، چراکه شورای شهر با مسایل شهر سازی و عمرانی مختلف سرو کار دارد و بخش عمده آن مرتبط با وظایف نظام مهندسی است و بخش مهمی از وظایف و ارتباطات شورای شهر حوزه شهر سازی است و این می تواند تاثیر گذاری بهتری در دخالت روند کارهای سازمان نظام مهندسی باشد.

جلال شریعتی در ادامه می گوید: همکاری کردن وظایف حوزه نظام مهندسی در بخش طراحی، اجراو نظارت و اختیارات شهرداری و شورای شهر در زمینه کمیسیون های ماده 5 و موضوعات دیگر می تواند تاثیر قابل توجه ای درروند پیش برد مدیریت شهری داشته باشد.

وی عنوان کرد: درمقابل خواسته ها و درخواست های به موقع مردم در سازمان نظام مهندسی انتظار بیشتری وجود دارد که با حسن نیت بهتر و مدیریت دقیق خود، سرعت و دقت امورات مردم را پیش ببرند، چراکه مهندسان از افراد دلسور و کاردان این آب و خاک و نظام اجتماعی و تعلیم و تربیت همین استان هستند، لذا باید با صبری بیشتر و رفتاری مناسب تری با ارباب رجوع برخورد کنند.

رئیس شورای شهر سنندج در ادامه این جلسه خطاب به مسئولان سازمان نظام مهندسی بیان کرد: لحنی درست و منطقی صحبت کردن با افراد از وظایف اصلی هر اداره و سازمانی می باشد که لازم است طبق توجیه کردن قانون و ضوابط اداری با ارباب رجوع تا حد توان خود مردم را راضی نگه بدارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز