خبرگزاری کار ایران

بهرام نصراللهی‌زاده مطرح کرد:

شکوفایی حوزه جوانان با همبستگی ملی امکان‌پذیر است

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۴۰۰

رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان گفت: همبستگی ملی صرفا مربوط به زمان جنگ و بحران نیست بلکه در شرایط صلح و سازندگی باید معنا یابد لذا تقویت و انسجام این مهم که ناشی از ارتباطات است منجر به شکوفایی و بالندگی بیشتر حوزه جوانان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهرام نصراللهی‌زاده امروز در اختتامیه پنجمین گردهمایی مسئولان امور جوانان سراسر کشور که در سنندج تشکیل شد با بیان اینکه احیای سازمان ملی جوانان موجب پیشبرد مسائل حوزه جوانان می شود افزود: در حوزه جوانان بیشتر به شعار متوسل شدیم و عملا اقدام شایانی را در این حوزه انجام ندادیم.

وی اظهار داشت: مشکل عدم توسعه و پیشرفت در این‌ حوزه کمبود اعتبارات نیست بلکه در تربیت و پرورش انسان های خلاق و کار آفرین کوتاهی به عمل آمده لذا این مهم باید در دستور کار وزارت های متولی قرار گیرد.

نصراللهی‌زاده سایه سنگین ورزش بر امور جوانان را مانع شکوفا شدن این حوزه دانست و ابراز داشت: در حاشیه ماندن حوزه جوانان به دلیل ادغام این دو مقوله کاستی‌هایی را به‌دنبال داشته لذا تلاش بیشتر برای رفع کمبودها ضروری است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان همبستگی ملی در حوزه جوانان را در تمامی شرایط مهم برشمرد و عنوان کرد: همبستگی ملی صرفا مربوط به زمان جنگ و بحران نیست بلکه در شرایط صلح و سازندگی باید معنا یابد لذا تقویت و انسجام این مهم که ناشی از ارتباطات است منجر به شکوفایی و بالندگی بیشتر حوزه جوانان می شود.

نصرالهی‌زاده تاکید کرد: مناطق کم برخوردار نیز باید در توسعه حوزه جوانان سهیم شوند و در این میان توزیع عادلانه اعتبارات در میان شهرستان ها برای پیشبرد امور در نظر گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز