خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بانه و سقز در مجلس خبر داد:

تخصیص ۱۵ میلیارد تومانی به حوزه راه در محورهای منتهی به بانه

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۳۹۷

نماینده مردم سقز و بانه از تخصیص ۱۵ میلیارد تومانی به حوزه راه در مسیرهای منتهی به بانه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن بیگلری با اعلام این خبر افزود: دستور نهایی برای تخصیص 150 میلیارد ریال به حوزه راه به منظور توسعه و بهسازی مسیر های منتهی به بانه از دولت اخذ شد.

وی اظهار داشت: این اعتبار برای توسعه و بهسازی مسیرهای منتهی به بانه اعم از بانه - سقز؛ بانه - مریوان؛ بانه - سردشت و همچنین سقز به مریوان اختصاص یافته است.

بیگلری با اشاره به مسافر پذیر بودن بانه و شرایط نامناسب زیر ساخت‌های جاده ای در این مسیر خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبار برای توسعه و بهسازی مسیرهای مواصلاتی به بانه از مدتها پیش در دستور کار بود که با توجه به کمبود منابع مالی دولت بی‌نتیجه مانده بود.

نماینده مردم سقز و بانه گفت: در سفر دکتر تاج گردون رئیس کمسیون برنامه و بودجه مجلس به بانه دستور تخصیص اعتبار برای توسعه راه های ارتباطی مذکور اخذ و ضمیمه نامه قبلی به حضور دکتر نوبخت رسید.

بیگلری یادآور شد: در نهایت امروز دستور نهایی‌تخصیص 15 میلیارد تومان برای حوزه راه در محورهای مذکور اخذ شده است که به محض واریز عملیات اجرایی در این مسیرهای منتهی به بانه آغاز بکار خواهد کرد.

نماینده مردم سقز و بانه تصریح کرد: بسیاری از این مسیرها مانند بانه سردشت و همچنین بانه سقز پیمانکار دارند ولی به دلیل کمبود منابع مالی تا به امروز عملیات توسعه و بهسازی این مسیرها متوقف شده بود که با جذب اعتبار 150 میلیارد ریالی دوباره شاهد از سر گیری این پروژه ها خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز