خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمانشاه:

پل قوسی «قره‌سو» تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۵۶

با اتمام عملیات بتن ریزی پل قوسی «قره‌سو» ساخت این پل در مرحله نصب قطعات فلزی عرشه قوسی قرار گرفته است.

ایلنا: شهردار کرمانشاه با بیان اینکه عملیات تیرریزی و ساخت عرشه‌ فلزی این پل به پایان رسیده، گفت: تلاش ما این است با توجه به اینکه در فصل بارندگی هستیم و به این دلیل هم روزهای زیادی برای انجام کار از کارگاه عملیاتی پروژه گرفته می‌شود، تا پایان سال جاری پل قوسی قره سو را به بهره برداری برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، پیمان قربانی افزود: با توجه به اینکه پرتردد‌ترین پل شهر کرمانشاه پل قره سو میانی است، طراحی این پل قوسی با رویکرد توأم کاهش بار ترافیکی و توجه به منظر و نشانه‌های شهری برای اولین بار در استان انجام و اجرا می‌شود.

وی مشکل اصلی تأخیر در پروژه‌های عمرانی را نبود نقدینگی دانست و افزود: اعتبار پیش‌بینی شده برای ساخت و اتمام پل قوسی قره سو حدود ۲۰ میلیارد تومان است که درصورت تأمین باقیمانده اعتبار مورد نیاز، این پل تا پایان آذرماه به اتمام می‌رسد.

قربانی درباره مشخصات فنی پل قوسی «قره‌سو» هم گفت: این پل ۵ باند سواره و ۲ باند پیاده‌رو با طول دهنه نزدیک به ۷۰ متر دارد.

شهردارکرمانشاه یادآور شد: وجه تمایز اصلی پل قوسی «قره‌سو» با دیگر پل‌هایی که تاکنون در شهر کرمانشاه احداثشده در این است که این پل ضمن کارکرد ترافیکی، رویکرد زیباسازی دارد و به عنوان یکی از نشانه‌های شهری کرمانشاه محسوب خواهد شد.

پل قوسی «قره‌سو» اواخر مرداد ماه سال گذشته کلنگ‌زنی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز