خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۲مرکز پزشکی قانونی در جوانرود و سرپل ذهاب

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۲۴۶

همزمان با افتتاح 12 مرکز پزشکی قانونی در سراسر کشور، دو مرکز پزشکی قانونی در جوانرود و سرپلذهاب به صورت ویدئوکنفرانس توسط رئیس سازمان پزشکی قانونی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،سلیم خانی  با بیان اینکه اعتبار خرید زمین و احداث مرکز پزشکی قانونی شهرستان جوانرود از محل اعتبارات استانی تامین شده، گفت: این مرکز در زمینی به مساحت 700 مترمربع و با زیربنای 196 متر مربع احداث شده است.

وی افزود: این مرکز شامل بخش های اداری، معاینات و سالن تشریح است.

خانی خاطرنشان کرد: با افتتاح این مرکز دیگر نیازی به ارجاع اجساد به مرکز استان نخواهد بود و این امر موجب تسریع در انجام کار و همچنین عدم رفت و آمد به مرکز استان شده و به نوعی عدالت اجتماعی و امنیت اقتصادی را برای مردم منطقه به ارمغان می آورد.

این مسئول افزود: مرکز پزشکی قانونی سرپل ذهاب دیگر مرکزی که امروز(18 بهمن) شاهد افتتاح آن هستیم نیز در زمینی به مساحت 700 متر مربع و زیر بنای 196 متر مربع احداث شده که شامل بخش های اداری، معاینات و تشریح می باشد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده ساخت این پروژه در 29 اردیبهشت ماه امسال شروع شد و در کوتاهترین زمان ممکن و ظرف کمتر از 9 ماه به بهره برداری رسید.

خانی در ادامه با اشاره به لزوم راه اندازی مراکز پزشکی قانونی در تمام شهرستان های استان گفت: خوشبختانه هم اکنون تمام شهرستانهای استان، بجز ثلاث باباجانی صاحب مرکز پزشکی قانونی هستند.

این مسئول همچنین گفت:‌ با رایزنی‌های انجام‌ گرفته ساخت، راه‌اندازی و تجهیز مرکز پزشکی قانونی شهرستان صحنه نیز سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز