خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمانشاه :

جمع آوری معتادان متجاهر تا ۵۰ درصد به کاهش سرقت‌ها در استان کمک خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۷۸۹

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه وضعیت کمپ ماده ۱۶ کرمانشاه و نگهداری۵۱۳ معتاد متجاهر خوب است، گفت: طبق بررسی های انجام شده جمع آوری معتادان متجاهر تا ۵۰ درصد به کاهش سرقت های خرد کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،شهرام کرمی پس از بازدید از کمپ ماده ۱۶ کرمانشاه در جمع خبرنگاران، بااشاره به اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر کرمانشاه، اظهار کرد: حدود ۵۱۳ معتاد متجاهر کرمانشاه در حال حاضر در کمپ ماده ۱۶ دوران ترک اعتیاد خود را می گذرانند. 

دادستان کرمانشاه افزود: در این کمپ علاوه بر اینکه به معتادان متجاهر کمک می شود تا اعتیاد خود را ترک کنند، دوره های مهارت افزایی هم برای آنها برگزار می شود و حتی گواهینامه فنی و حرفه ای می گیرند. 

وی یادآورشد: معتادان بهبود یافته پس از خروج از کمپ با استفاده از مهارتی که آموخته اند می توانند وارد بازار کار شوند تا به این شکل دوباره وارد چرخه اعتیاد نشوند. 

کرمی در ادامه با ابراز رضایت از کیفیت شرایط فراهم شده برای معتادان متجاهر در این کمپ، عنوان کرد: خوشبختانه از نظر تغذیه ای و سکونت شرایط بسیار خوبی برای این معتادان فراهم شده است. 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد در آینده به منظور جمع آوری بیشتر معتادان متجاهر از سطح شهر کرمانشاه، مسئولان متولی تعداد کمپ های بیشتری احداث کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز