خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای کرمانشاه:

بسیاری از کنتورهای آب در استان کرمانشاه دچار سرما و یخ زدگی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۸۹

برودت، سرما و یخ زدگی تعداد زیادی از کنتورهای آب شرب استان کرمانشاه را در برداشته است.

ایلنا: مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی از مشترکان این شرکت خواست نسبت به عایق‌بندی کنتورهای آب شرب منازل خود اقدام کنند.

علی مردای در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار داشت: برودت و سرمای، یخ زدگی تعداد زیادی از کنتورهای آب شرب استان کرمانشاه را در برداشته است.

وی اظهار داشت: عمده موارد یخ زدگی تاسیسات مربوط به کنتور و لوله‌های آب داخل منازل است که با رعایت موارد ایمنی از سوی شهروندان براحتی قابل پیشگیری است.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان کرمانشاه با اشاره به اقداماتی که شهروندان می‌توانند در خصوص پیشگیری از یخ زدگی لوله‌ها و کنتورهای منازلشان انجام دهند، اعلام کرد: «عایق کردن کنتور به وسیله پشم شیشه، گونی، موکت و سایر الیاف مصنوعی در محفظه کنتور» و «عایق بندی لوله‌های آب در فضای باز ساختمان» از جمله این راهکارهاست.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای کرمانشاه تصریح کرد: شهروندان در زمان بروز یخبندان مواردی از قبیل «ریختن آب جوش بر روی کنتور»، «روشن کردن آتش در حوضچه کنتور و باز گذاشتن شیر آب برای رفع یخ زدگی کنتور و لوله‌های آب خودداری کنند.

مرادی در پایان اظهار داشت: شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مواجه شدن با هرگونه یخ زدگی با مرکز ارتباط مردمی شرکت(سامانه ۱۲۲) که بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و ارائه راهنمائی‌های لازم برای مشترکین است در میان گذاشته تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل آن‌ها اقدام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز