خبرگزاری کار ایران

رییس بیمارستان طالقانی کرمانشاه:

فیزیوتراپی بیمارستان طالقانی کرمانشاه با تعرفه دولتی به بیماران خدمات می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۸۳

واحد فیزیوتراپی بیمارستان بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه با تعرفه های دولتی به بیماران خدمات مورد نیاز را ارائه می دهد.

ایلنا: رییس مرکز آموزشی، درمانی آیت اله طالقانی کرمانشاه گفت: واحد فیزیوتراپی بیمارستان طالقانی در آبان ماه سال ۱۳۹۲ همزمان با عید سعید غدیر شروع بکار کرده است و در این واحد سه نفر نیروی کار‌شناس و کار‌شناس ارشد فیزیوتراپی در دو شیفت صبح و عصر به بیماران ارائه خدمت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، منصور خزاعی با اشاره به وجود شش تخت فعال در این واحد، اظهار داشت: این تخت‌ها با دستگاه‌ها و تجهیزات جدید مجهز شده‌اند و در این مرکز بیماران در زمینه دردهای مزمن مانند کمردرد، گردن درد، درد زانو و مفاصل و شانه‌ها و همچنین عوارض بعد از اعمال جراحی و شکستگی‌ها که نیاز به توان بخشی دارند مورد درمان قرار می‌گیرند.

وی افزود: توان بخشی در بیماران سکته مغزی و درگیریهای اعصاب محیطی نیز به این مرکز مراجعه و مورد درمان قرار می‌گیرند.

خزاعی در پایان در مورد هزینه‌های فیزیوتراپی در بیمارستان طالقانی گفت: در این مرکز بیماران توسط فیزیوتراپیست همگن و با تعرفه دولتی طرف قرار داد با تمامی بیمه‌های رایج درمان می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز