خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره گاز شهرستان ثلاثباباجانی در گفتگو با ایلنا:

قطع گاز در شهرک‌های تازه‌آباد تنها برای پاره‌ای از تعمیرات بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۶۳

قطع گاز در شهرک‌ها شهید «آشنایی»، «فرهنگیان» و «انجیر بوس» تنها برای انجام پاره‌ای تعمیرات در این شرکت بوده است.

ایلنا: روز یکشنبه هفته جاری گاز برخی از شهرک‌های شهر تازه آباد ثلاثباباجانی قطع شد که این حادثه باعثنگرانی و در برخی مواقع شکایت و گله‌مندی شهروندان این شهر شد.

حاج عزیزی، رئیس اداره گاز شهرستان ثلاثباباجانی در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در ثلاثباباجانی اظهار داشت: قطع گاز در شهرک‌ها شهید «آشنایی»، «فرهنگیان» و «انجیر بوس» تنها برای انجام پاره‌ای تعمیرات در این شرکت بوده است.

حاج عزیزی عنوان داشت: بعد از اتمام تعمیرات مورد نظر گاز این شهرک‌ها در غروب‌‌ همان روز دوباره وصل شده است.

رئیس اداره گاز شهرستان ثلاثباباجانی با ابزار گله‌مندی از شایعه سازی برخی از افراد درباره علت این قطع شدگی گاز، افزود: برخی شایعات در این شهرستان بر سر زبان‌ها افتاده بود که گاز دچار افت شدیدی شده است و این روال طولانی خواهد بود، ولی شهروندان این شهرک همگی مشاهده کردند که این مسئله تنها چند ساعت طول کشید.

رئیس اداره گاز ثلاثباباجانی در پایان با اطمینان به شهروندان در مورد اندیشیده شدن تمهیدات لازم در این شهرستان برای قطع نشدن گاز، گفت: تاکنون در این شهرستان هرگز شاهد قطع گاز نبوده‌ایم، ولی با این وجود از شهروندان درخواست داریم که در مصرف این نعمت طبیعی ‌‌نهایت دقت و صرفه جویی را داشته باشند و در روزهای سرد استفاده بهینه از گاز را مد نظر داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز