خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

عملکرد جزیره‌ای متولیان فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب به نتیجه نخواهد رسید/ با برخورد سلبی موافق نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۳۱۷

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: عملکرد جزیره‌ای متولیان فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب به نتیجه نخواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی  در نشست خبری امروز به  مهم ترین برنامه‌های سازمان تبلیغات‌اسلامی در سال‌جاری را اجرای مهرواره محله همدل۲ عنوان کرد و گفت: در مهرواره محله همدل یک جز پنج استان برتر بودیم که ۲۷۶۰ مسئله شناسایی و حل شد که به زودی در اختیار کنشگران اجتماعی قرار می‌گیرد.

این مسئول اشاره‌ای هم به موضوع عفاف و حجاب داشت و گفت: با عملکرد سلبی موافق نیستم، باید برخوردهای اجتماعی و فرهنگی که از آن غافل بوده‌ایم را تقویت کنیم و این کار جز با همکاری و کار گروهی همه مجموعه‌های فرهنگی استان میسر نخواهد شد که در این زمینه کارگروه عفاف و حجاب راه‌اندازی و حدود ۳۰ پیشنهاد ارائه شده است که در صورت برگزاری اولین جلسه در سال جدید پیگیری خواهد شد.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: متولیان فرهنگی استان با انجام کارهای جزیره‌ای به نتیجه نخواهد رسید و اگر بخواهیم وضعیت فرهنگی استان را ساماندهی کنیم باید اطلس فرهنگی را بر اساس رصد فرهنگی و اجتماعی زیست‌بوم در نظر بگیریم که در غیر اینصورت فعالیت‌های فرهنگی نتیجه‌ای معکوس خواهد داشت.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به نقاط آسیب‌پذیر شهر کرمانشاه داشت و گفت: در حال حاضر ۳۰ نقطه آسیب‌پذیر، یازده نقطه اسکان غیر‌رسمی و حدود ۴۰۰ هزار حاشیه‌نشین در کرمانشاه شناسایی شده‌اند و تنها مرکز استانی هستیم که از هر چهار جهت جغرافیایی حاشیه‌نشین‌ها در آن سکونت دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز