خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه خبر داد:

راه اندازی سامانه ارائه و پرداخت الکترونیکی قبوض برق

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۹۲

سامانه جدید ارائه و پرداخت الکترونیکی قبوض برق، به شماره ۱۵۲۱؛ به همت شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه راه اندازی شد.

ایلنا: سامانه جدید ارائه و پرداخت قبوض برق به شماره ۱۵۲۱ به همت شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه راه اندازی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با تایید این خبر گفت: در حال حاضر بیش از ۶۳۰ هزار مشترک برق در استان کرمانشاه داریم.

به گزارش " ایلنا " از کرمانشاه، " مرادی " اظهار داشت: با راه اندازی این سامانه مشترکان می توانند در طول ۲۴ساعت علاوه برکسب آخرین اطلاعات مربوط به هزینه های برق مصرفی خویش، بهای برق مصرفی خود را با استفاده از تلفن ثابت منزل یا محل کار، تلفن همراه و… ازطریق شماره تلفن الکترونیکی ۱۵۲۱ پرداخت کنند.

وی با اشاره به ویژگی های این طرح، افزود: سالانه حدود ۳/۵ میلیون نسخه فیش برق دراستان کرمانشاه صادر می شود که باتوجه به هزینه بالای چاپ قبوض برق با استفاده از پرداخت های غیرحضوری سامانه ۱۵۲۱ می توان سالانه صدها میلیون تومان صرفه جویی و از پرداخت های غیرضرور جلوگیری کرد.

" مرادی " با اشاره به مزایای عمومی استفاده از این سامانه به کاهش ترددهای درون شهری، کاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف سوخت های فسیلی و جلوگیری از صرف وقت مشترکینی که برای پرداخت حضوری قبوض به گیشه بانکها مراجعه و انتظار در صفوف پرداخت اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه این سامانه با پشتیبانی وزارت نیرو(دفترفن آوری اطلاعات) و همکاری شرکت توانیر راه اندازی شده است، گفت: جدای از استان کرمانشاه، این طرح در ۵ کلانشهر تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و تبریز درحال اجراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز