خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشنواره دانش آموزی گلف در دبستان پسرانه شهدای بازی دراز کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۳۰۶

به مناسبت هفته تربیت بدنی جشنواره دانش آموزی گلف با استقبال بی نظیر دانش آموزان دبستان پسرانه شاهد(شهدای بازی دراز) برگزار شد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، الهام اکبری عضو هیات رئیسه فدراسیون گلف و رئیس هیات گلف استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری این جشنواره با اشاره به برگزاری موفق جشنواره خانوادگی و دانشجویی گلف، عنوان کرد: پیشنهادهای مختلفی از سوی آموزش و پرورش و مدارس استان برای همکاری و برگزاری جشنواره دانش آموزی گلف داشتیم که خوشبختانه امروز شاهد برگزاری جشنواره در دبستان پسرانه شاهد شهدای بازی دراز هستیم.

اکبری افزود: در این جشنواره، آموزش چهار رشته گلف، مینی گلف، وودبال و بهکاپ را به شرکت کنندگان داشتیم.

وی افزایش قدرت تمرکز، ارتقاء روحیه و نشاط اجتماعی، پیوند ورزش و مطالعه در میان دانش آموزان را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در خاتمه از همکاری آقای افشین حاتمی مدیر مدرسه، فریبا جعفری، سعید باتمانی و امیرمهبد جوکار مربیان این دوره آموزشی و منیژه مظفری رئیس کمیته آموزش هیات گلف استان تقدیر و تشکر کرد.

پس از آموزش و تمرین، مسابقه دوستانه در هر رشته برگزار و به ۲۰ نفر از دانش آموزان هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز