خبرگزاری کار ایران

۲۲ مجتمع در سطح استان کرمانشاه آماده خدمات‌دهی به مسافرین نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۰۹۲

در راستای افزایش خدمات رسانی و سرویس دهی به مسافرین و مراجعین در ایام نوروز، ۲۲ مجتمع در سطح استان کرمانشاه آماده خدمات دهی به مسافرین در این ایام است.

ایلنا: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کرمانشاه گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته و باتوجه به شروع سفرهای نوروزی مجتمع‌های خدماتی رفاهی و بین راهی آماده خدمات دهی شایسته به مسافرین هستند.

بهمن خسروانی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و شروع سفرهای نوروزی گفت: همانند سنوات قبل مجتمع‌های خدماتی رفاهی و بین راهی آماده خدمات دهی شایسته به مسافرین نوروزی به استان هستند.

وی به اهمیت کیفی سطح خدمات دهی به مسافرین نیز اشاره کرد و افزود: در این مسیر کلیه مراکز و مجتمع‌های خدماتی رفاهی تحت نظارت مستمر کار‌شناسان این اداره کل قرار داشته و مواردی همچون رعایت بهداشت، کیفیت مواد خوراکی و نحوه سرویس دهی تحت کنترل کار‌شناسان این اداره کل قرار دارد.

خسروانی در ادامه به آمادگی ۲۲ مجتمع در سطح استان و راه‌های مواصلاتی فعال برای خدمات دهی مناسب به مسافرین نوروزی اشاره کرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد تا با تلاش کارکنان این مجموعه، هموطنانی که به استان سفر می‌کنند سفری بی‌مخاطره را تجربه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز