خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری کرمانشاه به ایلنا خبر داد:

مراسم تودیع و معارفه بخشدار جدید «سرفیروزآباد» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۹۰۷

در حکمی، «منوچهر کاظمی‌نژاد»، با سوابق بخشداری گیلانغرب و کوزران و همچنین کار‌شناس دفتر امنیتی استانداری به عنوان بخشدار جدید سرفیروزآباد معرفی و از خدمات «محسن کریم آبادی» بخشدار سابق فیروز آباد، تجلیل می‌شود.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه پیش از ظهر سه شنبه اظهار داشت: عصر امروز طی حکمی، منوچهر کاظمی‌نژاد، با سوابق بخشداری گیلانغرب و کوزران و همچنین کار‌شناس دفتر امنیتی استانداری به عنوان بخشدار جدید سرفیروزآباد معرفی و از خدمات «محسن کریم آبادی» بخشدار سابق فیروز آباد، نیز تجلیل می‌شود.

«فضل الله رنجبر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا استان کرمانشاه گفت: در این جلسه وضعیت بخش از لحاظ وضعیت اقتصادی، کشاورزی، منابع طبیعی و اشتغال مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در این مراسم مدیران سازمان‌های جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، منابع طبیعی و آبخیزداری، صندوق مهر امام رضا(ع) و سایر ادارات مرتبط حضور خواهند یافت.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: امیدواریم با برنامه ریزی‌های خوب و مدون آتی شاهد کاهش مشکلات مردم منطقه باشیم و با هماهنگی و تعامل خوب با سایر نهاد‌ها نظیر جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیز داری، آب منطقه‌ای و صندوق مهر امام رضا(ع) برای توسعه و استفاده بهینه از ظرفیت‌های این منطقه گام‌های موثری برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز