خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه خبر داد:

کرایه اتوبوس‌ درون شهری کرمانشاه افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۹۸۵

به دنبال آغاز اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها و افزایش قیمت سوخت، کرایه اتوبوس‌ درون شهری کرمانشاه افزایش یافت.

قدرت‌الله فعلی اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت سوخت در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها نرخ کرایه جابجایی هر مسافر توسط اتوبوس‌های درون شهری کرمانشاه بین ۵۰ تا ۱۵۰ تومان افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه درباره افزایش نرخ‌های کرایه اتوبوس درون شهری کرمانشاه قیمت کرایه اتوبوس در مسیرهای میدان آزادی به محلات خیام، بهار و فردوسی با وجود تردد بالای مسافران در این مسیر‌ها، از ۱۵۰ تومان به ۲۰۰ تومان افزایش پیدا کرده است.

در سایر مسیرهای مناطق ۱،۲، ۳ و ۵ نیز افزود: قیمت کرایه اتوبوس در مسیرهای شمالی شهر شامل میدان آزادی به مناطق مسکن، معلم، باغ ابریشم، کارمندان و غیره از نرخ ۲۰۰ تومان به ۳۰۰ تومان افزایش یافته است.

به گفته وی در مسیرهای با رفت و برگشت بیش از ۲۶ کیلومتر همچون ۶ خط شهرک‌های شهید عسکری، نوکان، شهید تکاور و کرناچی نیز قیمت جدید کرایه‌های اتوبوس به ۴۰۰ تومان افزایش یافته است.

فعلی تأکید کرد: با وجود اینکه این افزایش قیمت کرایه‌ها به دلیل افزایش قیمت سوخت بوده است اما سعی می‌شود که با ارائه خدمات‌دهی بیشتر و مطلوب‌تر به صورت کوتاه کردن طول سفر و غیره رضایت همشهریان را جلب کنیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه با اشاره به اعمال سیاست‌های دولت مبنی بر افزایش تعداد ناوگان اتوبوسرانی، نوسازی اتوبوس‌ها و غیره گفت: با توجه به اختصاص مبالغی از محل افزایش قیمت حامل‌های انرژی در بخش حمل و نقل برای اجرای سیاست‌های ابلاغی دولت به طور کامل آماده و تنها منتظر دریافت ابلاغیه از سوی دولت هستیم.

معاون سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه نیز گفت: همشهریان کرمانشاهی با مشاهده تخلفات افزایش قیمت کرایه‌های اتوبوس خارج از نرخهای اعلامی می‌توانند از طریق تماس با شماره۸۲۴۶۶۲۳ یا با مراجعه حضوری به سازمان اتوبوسرانی واقع در خیابان ارشاد شکایات خود را به اطلاع واحد بازرسی اتوبوسرانی کرمانشاه برسانند.

کاوه مردافکن با تأکید بر اینکه نظارت و کنترل دقیق به منظور برقراری نظم و رضایتمندی شهروندان هدف اصلی مجموعه و پرسنل سازمان اتوبوسرانی است تصریح کرد:

وی افزود: بازرسان خطوط سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه برای ارائه خدمات حداکثری و هرچه بیشتر و نظارت بر نحوه سرویس‌دهی،، اقدام به گشت زنی مداوم و بی‌وقفه در سطح شهر خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز