خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانی؛

نمایشگاه کتب و نرم‌افزار قرآنی در کرمانشاه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۰۹۸

نمایشگاه کتب و نرم‌افزار قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان با ارائه ۱۰۰ هزار جلد کتاب و محصولات فرهنگی و عفاف وحجاب در کرمانشاه افتتاح شد.

به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاهی از محصولات فرهنگی و قرآنی در کرمانشاه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای شورای شهر کرمانشاه، چند تن از فرماندهان نظامی و مسئولین کرمانشاهی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، این نمایشگاه در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی برپا و از ۱۴ تیر تا پایان ماه مبارک رمضان دایر و پذیرای بازدیدکنندگان و خریداران است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه علاوه بر ارائه ۱۰۰ هزار جلد کتاب قرآنی غرفه‌هایی از جمله نرم‌افزارهای قرآنی، محصولات فرهنگی و مذهبی، حجاب و عفاف و مد و لباس برپا می‌شود.

ابراهیم رحیمی زنگنه، از تخفیف ۲۰ تا ۳۰درصد کتب ارائه شده در نمایشگاه خبرداد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ترویج معارف قرآنی و بحثعفاف و حجاب از اهداف برگزاری نمایشگاه مذکور بوده که امیدواریم مورد استقبال شهروندان کرمانشاهی قرار گیرد.

وی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را در راستای تحقق شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری در بحثفرهنگ دانست و گفت: ترویج فرهنگ اسلامی برپایه اعتقادات دینی و قرآنی محور اصلی برگزاری این نمایشگاه بوده و امیدواریم در پس آن شاهد ترویج چنین فرهنگ‌هایی باشیم.

رحیمی زنگنه در پایان از برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب کرمانشاه در ۱۶ مهر ماه سال جاری و در راستای تحقق شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری خبرداد و گفت: نمایشگاه کتاب کرمانشاه در سال گذشته از نظر فروش و بازدید جز استان‌های بر‌تر بوده است و این نشان دهنده علاقه مردم این استان به مطالعه است و امسال سعی داریم این نمایشگاه را با رونق بیشتری داشته‌باشیم تا توقعات مردم اهل مطالعه استان برآورده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز