خبرگزاری کار ایران

فرماندار سنقرکلیایی:

گرایش جوانان به سمت مشاغل دولتی یک تهدید است

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۷۳۵

فرماندار شهرستان سنقر، گرایش جوانان به سمت مشاغل دولتی را یک تهدید دانست.

علیرضا ایزدی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سنقر کلیایی افزود: بخش عمده مشکلات اشتغالزایی مربوط به فرهنگ است که باید با برگزاری همایش در این زمینه فعالیت در حوزه فرهنگ اشتغال و آشنایی جوانان با راهکارهای تولید و اشتغال بستر سازی شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در سنقر، فرماندار سنقرکلیایی گفت: به منظور برون رفت از مسائل و مشکلات در حوزه تسهیلات اشتغالزایی، تشکیل کمیته‌هایی تحت عنوان راستی آزمایی، کمیته فروش و بازاریابی با عضویت ادارات ذیربط در دستور کار قرار گرفته است.

ایزدی از پیگیری در خصوص مشخص شدن دلایل عدم فعالیت و مشکلات تولید کنندگان در شهرک صنعتی با برگزاری جلسات با بانکهای عامل خبر داد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سنقرکلیایی هم از اوضاع رو به بهبود فرش بافان در شهرستان خبرداد و تشکیل کمیته شناسایی فرش بافان واقعی را لازم و ضروری دانست.

مهدی اسدی همچنین معوقات بانکی را از بزرگ‌ترین مشکلات تولید کنندگان و ورشکستگی آن‌ها عنوان کرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سنقرکلیایی نیز گفت: میزان تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی در سال جاری ۱۰۱۲ شغل است که تا کنون ۲۷۳ مورد آن یعنی ۲۷ درصد محقق شده است.

قاسمی افزود: در بحثمشاغل خانگی تعداد ۱۵۶۹ طرح به بانک معرفی شده‌اند که تا کنون به یک هزار مورد تسهیلات مشاغل خانگی از طریق بانکهای عامل پرداخت شده است.

وی گفت: تعداد ۸۷ پرونده اشتغال از محل سفر مقام معظم رهبری به دستگاه‌های اجرایی معرفی شده‌اند که ۸۴ مورد آن مصوب و تا کنون ۵۹ مورد تسهیلات دریافت کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز