خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه:

۱۱۹ کیلوگرم «تریاک» از سوداگران مرگ در کرمانشاه کشف شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۴۹۵

در روزهای اخیر نزدیک به ۱۱۹ کیلوگرم مواد مخدر تریاک از سوداگران مرگ در استان کرمانشاه کشف و ضبط شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت تلاش خود برای مبارزه با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح جامعه را دوچندان کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، علی شمشیری در ادامه با اشاره به اینکه میزان کشفیات مواد مخدر در استان کرمانشاه نسبت به سالهای گذشته رشد قابل توجهی داشته است، گفت: در روزهای اخیر نزدیک به ۱۱۹ کیلوگرم مواد مخدر تریاک از سوداگران مرگ در استان کرمانشاه کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات دو نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شده‌اند، تاکید کرد: با آغاز طرح پاکسازی مناطق آلوده شهر کرمانشاه در بحثمواد مخدر و اعتیاد که از سوم شهریورماه سالجاری آغاز شده است، شاهد بالا رفتن ضریب امنیت در این محلات بوده‌ایم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تاکید کرد: در این طرح بیش از ۱۵ محله آلوده در کرمانشاه از وجود افراد معتاد و بزهکار پاکسازی شده است.

شمشیری تاکید کرد: همچنین در این طرح بیش از ۷۶ خرده فروش مواد مخدر در سطح کرمانشاه دستگیر و به محاکم قضایی تحویل داده شده‌اند.

وی به دستگیری بیش از ۱۰۷ فرد معتاد در این طرح اشاره داشت و گفت: در این طرح بیش از ۱۵ کیلوگرم مواد سازنده شیشه به همره ۱۴۳ پایپ نیز از قاچاقچیان به دست آمده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در پایان گفت: اجرای این طرح و موفقیت در این برنامه تنها با اطلاع رسانی و تعامل خوب مردم کرمانشاه می‌سر بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز