خبرگزاری کار ایران

خادم امانتدار پول گم شده را به صاحبش بازگرداند

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۳۴۳

خادم مسجد «رشید یاسمی» شهر کرمانشاه، مبلغ ۸ میلیون تومان که در این مسجد پیدا کرده بود را دوباره به صاحبش بازگرداند.

محمد ولی مومیوند، از خادمان خوشنام و مومن شهر کرمانشاه، در هنگام نظافت و… مسجد رشید یاسمی کرمانشاه، ساکی که حاوی مبلغ ۸ میلیون تومان پول بود را پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خادم این مسجد در هنگام پیدا کردن مبلغ مورد نظر کسی را در صحن مسجد که صاحب اصلی ساک باشد را شناسایی نمی‌کند، به همین منظور تا پیدا شدن صاحب اصلی پول آن را نزد خود نگه می‌دارد.

بعد از مدت کوتاهی زنی سالخورده به مسجد مراجعه می‌کند و از مومیوند، خادم این مسجد از گم شده ساک پولش خبر می‌دهد.

مومیوند در این باره به خبرنگار ایلنا از کرمانشاه گفت: با نشانی‌هایی که این زن سالخورده داد، یقین پیدا کردم که مبلغ مذکور متعلق به ایشان می‌باشد.

وی بیان داشت: در ساک بیش از ۸ میلیون تومان پول وجود داشت که بنابرگفته صاحب آن، این مبلغ برای رهن منزل مسکونی بوده است.

خادم مسجد رشیدی شهر کرمانشاه این حادثه را امتحان از سوی خداوند دانست.

مومیوند در پایان تاکید کرد: مشکلات مالی بنده بسیار است ولی هرگز به خود اجازه نمی‌دهم که از خط قرمزهای انسانی خود عبور کنیم و حقوق دیگران را پایمال کند.

وی در پایان گفت: جالب اینجاست که چند روز پیش برای مبلغ ۲ میلیون تومان وام به یکی از بانکهای عامل در کرمانشاه مراجعه کرده‌ام ولی با وام بنده تاکنون موافقت نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز