خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

آثار تاریخی مجموعه بیستون سرمایه کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۷۲۹

بیستون سرمایه کشور است و باید با تبلیغ و اطلاع رسانی گسترده تعداد بازدیدکنندگان و گردشگران به این اثر تاریخی جهانی را افزایش دهیم.

استاندار کرمانشاه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به توضیحات مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در خصوص برنامه ریزی صورت گرفته برای ساماندهی مجموعه تاریخی بیستون، اظهار داشت: این اثر جهانی با هیچ اثر تاریخی در کشور قابل مقایسه نیست لذا در ساماندهی آن باید تلاش ویژه ای صورت گیرد تا به یک مجموعه زیبا با داشتن تمامی امکانات مورد نیاز تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، مهندس ابراهیم رضایی گفت: بسیاری از مشکلات با هم افزایی و همکاری بین دستگاه ها قابل رفع هستند و دستگاه ها باید تلاش کنند که با تشریک مساعی نسبت به ایجاد بسترهای لازم برای رسیدن به توسعه متوازن اقدام کنند.

وی اظهار داشت: با همکاری دستگاه ها با یکدیگر ضمن اینکه مشکلات سریعتر حل می شوند، خلاقیت و نوآوری بیشتر بروز می کند و هر فردی تلاش می کند تا برای رسیدن به مرحله بالاتر ابتکارات بیشتری از خود بروز دهد.

استاندار کرمانشاه همچنین در این جلسه خواستار تلاش مدیران برای جذب بیشتر اعتبارات و تسهیلات برای استان شد و گفت: مدیران استان باید همواره تلاش کنند که اعتبارات بیشتری برای استان جذب کنند زیرا کرمانشاه از یکسو دارای ظرفیت های ویژه ای است و از سوی دیگر دارای مشکلات عدیده ای است که باید با تلاش بیشتر زمینه های توسعه روزافزون آن را فراهم ساخت.

رضایی در ادامه بر خریداری دستگاه های اجرایی استان از محصولات و تولیدات داخلی استان تاکید کرد و افزود: پذیرفتنی نیست با توجه به تولیدات خوب و با کیفیت محصولات داخلی بعضی از دستگاه ها تولیدات مورد نیاز خود را از خارج استان خریداری کنند لذا باید تلاش شود تا تولیدکننده ها و کارخانجات استان مورد پشتیبانی قرار گیرند.

وی همچنین با اشاره به راهکارهای مختلف برای تحقق درآمدهای استان گفت: باید تلاش شود تا درآمدهای استان به صورت کامل و با توجه به شرایط کنونی محقق شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز