خبرگزاری کار ایران

تاکید مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه بر ساماندهی مسافربرهای شخصی

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۷۵۰

مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی کرمانشاه بر ساماندهی مسافربرهای شخصی تاکید کرد.

سجاد سلیمانی در مراسم معارفه‌اش به برنامه‌ها و اهداف آینده این سازمان اشاره کرد و گفت: باید جهت ارتقای کیفیت خدمات‌دهی در این عرصه، تلاش وافر و همت مضاعف کنیم و در جهت ارتقای عملکرد سازمان تاکسیرانی از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی کرمانشاه آموزش، امانت داری، جلب اطمینان مردم، حسن خلق، نظم و انضباط، تعهد سازمانی، علاقمندی و وفاداری سازمانی را از جمله ویژگیهای بارزی دانست که مجموعه سازمان و ناوگان تاکسیرانی به علت ارتباط نزدیک و رودررو با شهروندان باید به آن متصف و پایبند باشند.

مدیرعامل جدید سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمانشاه با اشاره به قرارداشتن کرمانشاه بر سر راه عتبات عالیات و همچنین قطب گردشگری بودن کرمانشاه، نحوه و کیفیت خدمات رسانی در این عرصه را بسیار حائز اهمیت تر و دارای حساسیت بیشتری دانست.

وی هویت بخشی و احترام به تاکسیرانان، تعامل با ادارات مرتبط در حمل و نقل عمومی درون شهری، نوسازی و استاندارد کردن تاکسی ها و نظارت و کنترل مستمر بر تاکسیها و عملکرد آنان را از وظایف خود و کارکنان سازمان تاکسیرانی کرمانشاه برشمرد و تأکید کرد: آموزش و فرهنگسازی باید سرلوحه کار همه ما قرار گیرد.

وی همچنین بر ساماندهی مسافربرهای شخصی تأکید کرد و گفت: در این رابطه نیز سعی خواهیم کرد از تجارب مثبت سایر شهرها استفاده ببریم.

در این مراسم از خدمات رضا قاسمی فر مدیرعامل پیشین این سازمان قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز