خبرگزاری کار ایران

همکاری‌های دوجانبه ایران و ارمنستان در زمینه بهداشت دام و دامپزشکی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۹۳۴

در دیدار مجتبی نوروزی، معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور با آرسن آواکیان، سفیر ارمنستان در تهران که در محل سازمان دامپزشکی کشورمان انجام شد، معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشورمان ضمن خوشامدگویی و استقبال از هیئت ارمنستانی بر همکاری‌های دوجانبه و به ویژه دامپزشکی دو کشور تاکید کرد و توضیحاتی در خصوص سیستم GIS و سیستم کنترل بیماری ها و ردیابی دام توضیحاتی ارائه کرد.

 به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان دامپزشکی، در این جلسه مقرر گردید در خصوص همکاری های دو جانبه در زمینه واردات دام کشتاری جهت تامین گوشت کشور و جلوگیری از ورود بیماریهای دامی فرا مرزی ، صادرات شیر و فراورده های لبنی تسهیلاتی از طریق مراجع ذیصلاح دو کشور صورت پذیرد.
 
 سفیر ارمنستان در خصوص همکاری مشترک ایران و ارمنستان در زمینه شروع پروژه های مشترک در زمینه تولید واکسن های دامی و انتقال تجارب ایران در این زمینه توضیحاتی ارائه کرد.
 
در پایان رئیس سازمان دامپزشکی کشور اظهار امیدواری کرد که همکاری‌های های دوکشور ایران و ارمنستان که جزو کشورهای حوزه اورآسیا هستند ، بیش از پیش ادامه پیدا کند.
 
نمایندگان هیئت دامپزشکی ارمنستان نیز ضمن تشکر از میزبانی گرم سازمان دامپزشکی ایران وجود ظرفیت‌های فراوان همکاری بین دامپزشکی دو کشور را نقطه قوتی برشمردند که مسئولان ارمنستان به آن وقوف کامل دارند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز