خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا یاسوج / فرماندار گچساران به ایلنا خبر داد:

شعله های آتش، ارتفاعات دانشگاه آزاد گچساران را فرا گرفته است / نمی توان آتش را خاموش کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۷۲۴

متاسفانه به دلیل نبود دید در شب، امکان خاموش کردن شعله های آتش به طور کامل در این ارتفاعات وجود ندارد / ۴۰ نفر نیروی انسانی برای خاموش کردن شعله های کنونی آتش در این ارتفاعات در محل فرمانداری گچسارات مستقر شده اند که سحرگاه به محل آتش سوزی اعزام می شوند.

شعله های آتش شبانه در ارتفاعات محدوده دانشگاه آزاد اسلامی واحد " دوگنبدان " مرکز این شهرستان بنا به دلایل نامعلومی آغاز شده و فرماندار این شهرستان هم اکنون در محل فرمانداری مستقر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گچساران، " عبدالرحیم رحیمی " فرماندار گچساران روز پانزدهم خردادماه نیز با چهار فقره آتش سوزی در ارتفاعات مختلف این شهرستان روبرو بود که این آتش سوزی ها کنترل شدند.

فرماندار گچساران با تائید خبر آتش سوزی در ارتفاعات محدوده دانشگاه آزاد اسلامی واحد " دوگنبدان " مرکز شهرستان گچساران گفت: متاسفانه به دلیل نبود دید در شب، امکان خاموش کردن شعله های آتش به طور کامل در این ارتفاعات وجود ندارد.

رحیمی به خبرنگار ایلنا در گچساران گفت: ۴۰ نفر نیروی انسانی برای خاموش کردن شعله های کنونی آتش در این ارتفاعات در محل فرمانداری گچسارات مستقر شده اند که سحرگاه به محل آتش سوزی اعزام می شوند.

وی دلیل آتش سوزی ارتفاعات عنوان شده را نامعلوم دانست و اظهار داشت: ساعت پنج صبح، با یک فروند بالگرد به محل آتش سوزی اعزام می شویم و از نزدیک محل مورد نظر را بررسی خواهیم کرد.

شهرستان گچساران از مناطق نفتخیز کشور و از شهرستان های گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز